سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پارالمپیک ریو 2016؛

آقاکوچکی: پیش بینی ام پیروزی مقابل برزیل بود/ بدترین بازی چند سال اخیرمان بود

سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر گفت: دیدار با برزیل یکی از بدترین بازی های تیم ملی در سال های اخیر بود.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛  عباس آقاکوچکی پس از شکست مقابل برزیل و در در پاسخ به این سوال که پیش بینی وی درباره این دیدار چه بود و تا چه اندازه برنامه هایش محقق شد بیان کرد: امروز، روز بد ما بود. حریف را آنالیز کرده بودیم و توان تیم برزیل را می دانستیم. تقریباً می توان گفت که توان‌مان یکسان بود اما آنها از شرایط میزبانی به خوبی بهره بردند.

وی ادامه داد: نمی خواهم حضور تماشاگران را یکی از دلایل باخت عنوان کنم، اما آنها به خوبی از این جو استفاده کردند. ما بازی را بد شروع کردیم و اصلاً خوب بازی نکردیم. شاید یکی از دلایل بد بازی کردن ما کم تجربگی بازیکنان و دوری چند ساله از میادین مهم و بین المللی بود. 

سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر تصریح کرد: یکی از بدترین بازی های ایران را در این سال ها انجام دادیم. برزیل پیش افتاد و ما متاسفانه توپ های زیر حلقه ما گل نمی شد.

آقاکوچکی در پاسخ به این سوال که دلیل گل نشدن توپ های زیر حلقه ضعف فنی بازیکنان یا کوچ بود، گفت: وقتی توپ به زیر حلقه می رسد، یعنی کار تیمی به خوبی انجام شده، اما استرس بازیکنان و عدم شرایط لازم باعث گل نشدن توپ می شود. امروز تقریبا هیچکدام از توپ های زیر حلقه بازیکنان ما گل نشد و یکی از روزهایی بود که آمارهای توپ های زیر حلقه ما واقعاً بد بود.

وی درباره دیدار با الجزایر و اینکه آیا پیش بینی اش تا به اینجای مسابقات محقق شده است، عنوان کرد: تا به اینجا تنها نتیجه بازی با برزیل با پیش بینی های ما همخوانی نداشت. با توجه به توان تیم خودمان و تیم های مقابل، پیش بینی من پیروزی مقابل برزیل و الجزایر و صعود به مرحله بعدی به عنوان هدف اولیه بود و هدف اصلی حضور در جمع چهار تیم برتر بود. 

سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر اظهار داشت: کار بزرگ ما پیروزی در شب اول مقابل آلمان بود. اگر بازی با الجزایر را ببریم، فکر می کنم با قرار گرفتن در رده چهارم گروه راهی مرحله بعدی شویم و شانس داشته باشیم. در دیدار مقابل آلمان که بدون استرس و در شرایط برابر بازی کردیم، برنده شدیم. سعی می کنیم فردا الجزایر را شکست بدهیم تا شانس‌مان برای صعود افزایش پیدا کند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.