سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فيبا چلنج؛

ايران با شكست عراق صدرنشين شد+فیلم

ملى پوشان بسكتبال كشورمان امروز به ديدار عراق رفتند و با شكست عراقى ها صدرنشين گروه خود شدند.

به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور باشگاه خبرنگاران جوان:ملى پوشان بسكتبال كشورمان  عصر امروز در دومين ديدار از سرى رقابت هاى فيبا چلنج به مصاف عراق رفتند و موفق شدند ٩٤بر٥١ حريف خود را شكست دهند.


تركيب اوليه تيم ايران:

حدادى،ساهاكيان،كاظمى،يخچالى،مشايخى

كوارتر اول:

كوارتر اول با پرتاب دو امتيازى حدادى آغاز  شد،بسكتباليست هاى ايران در ٥ دقيقه اول بازى، تيم عراق را تحت فشار قرار دادند اما پس از آن عراقى ها نبض بازى را در دست گرفتند و سعى در كم كردن اختلاف امتياز داشتند ولى در نهايت تيم ايران ٢٣بر١٠عراق را در هم كوبيد.

كوارتر دوم:
شروع كواتر دوم ملى پوشان ايران خوب ظاهر شدند و توانستند توپ هاى زيادى را به گل تبديل كنند اما تلاش هاى بي وقفه عراقى ها هم بى ثمر نبود و در نهايت ٢٦بر١٣مغلوب ايران شدند.

و نيمه نخست بازى ٤٩بر٢٣به سود آسمان خراش هاى ايران به پايان رسيد.


كوارتر سوم:
در اين كواتر عراقى ها بازى را آشفته آغاز كردند و اين سبب برافروختگى سرمربى شد و در نهايت بسكتباليست هاى ايران ٢٥بر١٢ حريف عربى خود را در كوبيدند.

كوارتر چهارم:
بائرمن كه ديگر به پيروزى خود در اين رقابت اطمينان داشت از بازيكنان نيمكت نشين استفاده كرد و تيم عراق علی رغم اينكه اختلاف امتياز زيادى با ايران داشتند اما روحيه خود را نباختند و همچنان تلاش براى جمع آورى امتياز مى كردند ولى در پايان ايران موفق شد بر عراق غلبه كند.


در نهايت ايران موفق شد با نتيجه ٩٤بر٥١ عراق را شكست دهد و صدر نشين گروه خود شود.


 انتهاى پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.