سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اراک؛

کشف 44 کیلو تریاک در استان مرکزی

44 کیلو ماده مخدر تریاک در عملیات های روز گذشته پلیس در استان کشف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ، سرهنگ "احمد رضا چگنی " رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان مرکزی در تشریح این خبر گفت: در یکی از این عملیات ها، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در یکی از شهرستان های استان از حمل مواد مخدر توسط یک قاچاقچی سابقه دار مطلع و بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.
وی بیان داشت: پس از تحقیقاتی گسترده و تخصصی، در یک اقدام عملیاتی و غافلگیرانه، خودروی فرد قاچاقچی شناسایی و متوقف شد و در بازرسی از آن مقدار 40 کیلو گرم ماده مخدر تریاک کشف شد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: در عملیاتی دیگر نیز ماموران پلیس در یکی از محورهای مواصلاتی استان موفق شدند در عملیات دستگیری یک توزیع کننده مواد مخدر ، مقدار چهار کیلوگرم تریاک را کشف کنند که در این عملیات خودروی سواری متهم نیز توقیف شد.
چگنی یادآور شد: سه متهم دستگیر شده در عملیات های مذکور، پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند.
این مقام انتظامی استان مرکزی افزود: طرح های قاطعانه پلیس در مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر با قاطعیت تمام دنبال شده و با توجه به نقش بی بدیل شهروندان در دستاوردهای پلیس در این حوزه، لازم است همکاری هدفمند آنان با ماموران پلیس همچون گذشته به گونه ای مطلوب تداوم یافته و از طریق ارائه گزارشات و اطلاعات به هنگام آنان به پلیس از طریق سامانه 110 ، هرگونه فعالیت افراد سودجو و بستر گسترش این پدیده شوم در جامعه از بین برود.
انتهای پیام / ف

برچسب ها: اراک ، مواد مخدر ، قاچاقچی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.