سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سردار دهقان:

برگزاری رقابت‌های سیزم نشانه‌ای از همبستگی انسان‌های پاک است

سی و پنجمین دوره رقابت های والیبال قهرمانی نظامیان جهان امروز با پیام وزیر دفاع به صورت رسمی آغاز شد.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار "حسین دهقان" در پیام ویژه خود برای آغاز رقابت های قهرمانی والیبال نظامیان جهان گفت: اینجانب از طرف خود و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به تمام ورزشکاران،مربیان و مسئولان مسابقات از قاره ها ،ملیت ها و نژاد های مختلف خوش آمد می گویم.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران به عنوان کشوری اسلامی و تمدن ساز همواره در طول تاریخ پر افتخار خود برپایه ارتش های اخلاقی و اسلامی پیام آور صلح و دوستی و تحکیم بخش ثبات و آرامش بوده است و اینک این افتخار را دارد که میزبان سی و پنجمین دوره مسابقات والیبال نظامیان جهان باشد.

وزیر دفاع و پشتیبانی جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: ما این رویداد بزرگ را نشانی از همبستگی انسان های پاکی می دانیم که ورای هیاهو،خشونت،جنگ و ترور و فارغ از نژاد و قبیله،سیاه و سفید،ثروتمند و ضعیف به دنبال تحقق صلح و دوستی از طریق ورزش هستند.

وی افزود: معتقدیم حضور شما در این اجتماع بزرگ موجب تقویت،دوستی، محبت و همزیستی میان ملت هایی می شود که در رقابتی سالم با یکدیگر صلح و عدالت را فریاد می زنند.

سردار دهقان در پایان گفت: ضمن آرزوی موفقیت برای تمام ورزشکاران،تیم های شرکت کننده و مربیان در این مسابقات و فارغ از نتایجی که به دست خواهد آمد امیدوارم در مدت اقامت خود در جمهوری اسلامی ایران ایامی سرشار از شادی و نشاط سپری نموده و حامی خاطرات خوب و خوشی برای خانواده و دوستان خود باشید.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.