سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

سه هزار متر مربع از اراضی دولتی آران وبیدگل

سه هزار متر مربع از اراضی دولتی در منطقه یحیی آباد این شهرستان با همکاری دستگاه قضایی و نیروی انتظامی رفع تصرف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرپرست اداره راه و شهرسازی آران و بیدگل ارزش ریالی این اراضی را حدود سه میلیارد ریال برشمرد و گفت: این اداره با متصرفان اراضی دولتی مطابق قانون برخورد خواهد کرد.
مجتبی آراسته افزود: متاسفانه تصرف غیرقانونی اراضی دولتی و ملی به یک فرهنگ نادرست تبدیل شده است که در این راستا برای کوتاه کردن دست واسطه ها و متصرفان باید اطلاع رسانی شود.
وی با تاکید بر ضرورت حفاظت بیش از پیش از اراضی دولتی به عنوان یکی از مصداق های بیت المال، افزود: اداره های راه و شهرسازی طبق قانون متولی زمین های دولتی در محدوده و حریم شهرها هستند.
آراسته تصریح کرد: با توجه به اینکه هر گونه تصرف اراضی دولتی جرم تلقی می شود شهروندان قبل از خرید زمین، ساخت و ساز و تغییر اراضی دولتی نسبت به انجام استعلام لازم از مراجع قانونی اقدام کنند.
وی تهیه سند تک برگی از اداره ثبت اسناد و املاک را برای اراضی و املاک در اختیار الزامی خواند و در پایان اظهار داشت: از تمامی مسئولان و دستگاه های ذیربط به خصوص دادگستری آران و بیدگل، دادستان هم چنین نیروی انتظامی که در شناسایی و رفع تجاوز از اراضی دولتی اداره راه و شهرسازی را یاری کرده اند تقدیر می کنیم.


انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.