سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بندرعباس؛

عرضه هنر صنایع دستی و موسیقی قشم در نهمین نمایشگاه زنان و تولید ملی

فرزین حقدل معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم از عرضه صنایع دستی هنرمندان قشم و اجرای موسیقی دلنشین بومیان این جزیره در نمایشگاه های تخصصی شهرداری تهران خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس،وی گفت: 60 نفراز هنرمندان جزیره با محوریت هنرمندان روستای سلخ به اتفاق هنرمندانی از دیگر نقاط ایران و چند کشور خارجی در نمایشگاه 10 روزه " زنان و تولید ملی " حضور دارند.
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم افزود:صنایع دستی هنرمندان جزیره قشم در غرفه ای به مساحت 150 متر به نمایش گذاشته شده و در فضای بیرونی این غرفه نیز هنرمندان بومی جزیره قشم، آوای دلنشین موسیقی فاخر این جزیره را در کنار بوستان گفت وگو طنین انداز کرده اند.
فرزین حقدل گفت:شرکت کنندگان در این نمایشگاه از ابتدای این جشنواره (18 شهریور) تا کنون استقبال بسیار خوبی از غرفه جزیره قشم و هنرنمایی هنرمندان این منطقه داشته اند.
به گفته وی در این نمایشگاه بین المللی که تا 26 شهریور ادامه خواهد داشت: مردم با آئین های جنوبی – قشمی از جمله موسیقی عود و آواهایی که در عروسی ها اجرامی شود، آشنا می شوند.
انتهای پیام/ف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.