سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

پلمب باغ تالار ها متخلف

هفت باغ تالار متخلف و غير مجاز در شهر اصفهان پلمب شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان اصفهان گفت: در راستاي ارتقاء امنيت اجتماعي، طرح پاكسازي صنوف تالار و باغ تالار ها به دست ماموران اداره نظارت بر اماكن عمومي ، هفته گذشته در شهر اصفهان اجرا شد.

جهانگيرکريمي  با اشاره به بازدید ماموران نظارت بر اماکن عمومي پليس امنيت عمومي استان از 374 تالار و باغ تالار اظهار داشت : در اين بازديد ها علاوه بر پلمب هفت باغ تالار و صدور اخطار پلمب برای 6 تالار ،از 56 واحد صنفي تعهد گرفته و به تعداد 227 واحد صنفي متخلف ديگر تذكر داده شد .

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه فعاليت باغ هاي شخصي که به منظور برپايي عروسي و جشن هاي خصوصي استفاده مي شود غير قانوني و بدون مجوز است، در پی بسیاری گزارش هاي مردمي از تخلفات اين گونه اماکن، طرح تشديد کنترل و نظارت براين واحدها در دستور کار قرار گرفت.

رئيس پليس امنيت عمومي استان با تاکید بر اینکه تمام تالارها بايد داراي پروانه کسب باشند و با دريافت مجوز قانوني ملزم به رعایت قوانين و مقررات مربوط به اداره نظارت بر اماکن عمومي هستند اظهار کرد: از عموم شهروندان می خواهیم، در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موضوع را به مركز فوريت هاي پليسي 110 اطلاع دهند.



انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.