سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

بالاخره بانک به مردهک هم آمد

شهر مردهک مرکز بخش جبالبارز جنوبی در استان کرمان بالاخره صاحب بانک شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، نخستین شعبه بانک در شهر مردهک امروز با حضور برخی مسئولان منطقه ای افتتاح شد .

 یحیی کمالی پور نماینده مردم جیرفت وعنبراباد در مجلس شورای اسلامی گفت: بخش جبالبارز جنوبی از شهر عنبرآباد فاصله زیادی دارد و تاکنون مردم برای خدمات بانکی مجبور بودند به عنبراباد سفر کنند.

 وی افزود با پیگریهای به عمل آمده طی چندماه گذشته امروزشعبه بانک کشاورزی در شهر مردهک افتتاح شد و امیدواریم با افتتاح این شعبه علاوه بر ارائه خدمات بانکی به مردم ، کشاورزان این بخش هم بتوانند از تسهیلات بانک کشاورزی در جهت رونق کار کشاورزی استفاده کنند

 نماینده مردم جیرفت و عنبراباد در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مجلس برای کمک به کشاورزان طرح جدیدی را تصویب کرده اند که براساس آن ، وامهای کشاورزی تا سقف یکصد میلیون تومان که کشاورزان انها را بازپرداخت نکرده اند مشمول بخشش سود و جریمه میشود و کشاورزان اگر اصل وام را به بانک بازگردانند مشکلشان حل میشود .

وی افزود سود این وام ها را دولت پرداخت می کند و جرائم را هم بانک می بخشد که این یک حرکت بسیار بزرگ در جهت رونق بخش کشاورزی است و از کشاورزان می خواهیم به محض ابلاغ این قانون نسبت به پرداخت اصل وام کشاورزی خود اقدام کنند.
انتهای پیام/ح
برچسب ها: بانک ، نخستین ، مردهک ، افتتاح ، کرمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.