سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد؛

استعدادیابی و توسعه ورزش ووشو

استعدادیابی و توسعه ورزش ووشو در کشور و استان چهارمحال و بختیاری پیگیری می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ دبیر فدراسیون ووشو کشور در نشست مجمع سالانه هیئت ووشو استان چهارمحال و بختیاری در شهرکرد، با اشاره به موفقیت تیم ملی ووشو در نهمین دوره مسابقات قهرمانی بزرگسالان آسیا گفت: استعدادیابی در این رشته ورزشی باید به صورت جدی پیگیری شود.

محمود متدین افزود: استان چهارمحال و بختیاری دارای پتانسیل ورزشی است و می تواند در بخش تالو ورزشکاران خوبی را پرورش دهد.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری هم گفت: برنامه ریزی های لازم جهت توسعه ورزش ووشو در استان صورت گرفته است.

عبدالرحمان قاسمی با اشاره به تعامل موجود با فدراسیون ووشو افزود: بر این اساس بخشی از امکانات لازم برای ورزشکاران استان فراهم شد.

رئیس هیأت ووشو چهارمحال و بختیاری هم در این نشست به ارائه گزارش سال 94 این هیأت پرداخت و گفت: کسب رتبه هشتم استان در ارزیابی عملکرد هیأت های ووشو کشور، بیمه شدن یک هزار و 4 ورزشکار به صورت رسمی، کسب 8 نشان طلا، 13 نقره و یک برنز در مسابقات مختلف، شرکت در مسابقات لیگ بسیج استان و کشور و تعمیر و تجهیز محل جدید خانه ووشو و جابجایی دفتر هیأت استان از مهمترین فعالیتها و موفقیتهای این هیأت در سال گذشته است.

نوربخش عسگری ادامه داد: پیگیری توسعه خانه ووشو و کمپ تیم ملی، راه اندازی هیأت ووشو شهرستان های کیار، سامان و بروجن و بررسی و فعال نمودن هیأت های ووشو سایر شهرستان های استان با انتصاب مسئولین آنها از برنامه های عملیاتی سال 95 است.

انتهای پیام/ف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.