سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز؛

برگزاری همایش ملی فناوری های نوین شیمی در شهرستان اهر

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر از برگزاری همایش ملی فناوری های نوین در شیمی و مهندسی شیمی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛اسدی اهداف برگزاری این همایش را فرصتی مناسب برای ارائه جدیدترین دستاوردهای علمی- پژوهشی در زمینه شیمی و  مهندسی شیمی عنوان کرد و گفت: این همایش می‌تواند به ایجاد همکاری‌های علمی و همچنین ارتباط نهادهای دانشگاهی و صنعتی منجر شود.


وی در ادامه از محور های اصلی این همایش را ایمنی، بهداشت و محیط زیست، شبیه سازی و مدلسازی فرآیندها، تبدیل انرژی های نو و سیستم های انرژی عنوان کرد و از اساتید و دانشجویان و علاقمندان در این رشته خواست در جهت بالا بردن و ارتقاء کمی و کیفی این همایش مقالات خود را تا تاریخ 10 مهر ماه 1395 به دبیرخانه همایش به آدرس http://conf.isc.gov.ir/ncnc2016 ارسال نمایند.

طراحی فرآیند تبدیل انرژی های نو، سیستم های انرژی، شبیه سازی و مدلسازی فرایند ها، ایمنی، بهداشت و محیط زیست، نفت، گاز و پتروشیمی، مهندسی محیط زیست، شیمی محاسباتی، شیمی دارویی، صنایع شیمیایی، بیوتکنولوژی، اصلاح سطح، بیوتکنولوژی، نانو تکنولوژی، شیمی کاربردی، شیمی معدنی، شیمی فیزیک، شیمی تجزیه، شیمی آلی، شیمی سبز،نانو شیمی، فیتوشیمی، بیوشیمی و پلیمر از محورهای این همایش است.

نخستین همایش ملی فناوری های نوین در شیمی و مهندسی شیمی 20 آبان ماه 1395 در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر برگزار خواهد شد .


انتهای پیام/ش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.