سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج؛

حکام آل‌سعود با خرید سلاح از کفار به دشمن عینی مسلمانان تبدیل شده‌اند

امام جمعه موقت سنندج گفت:حکام آل‌سعود با خرید تسلیحات جنگی از کفار و عمل به نقشه‌های شوم آنان به دشمنی عینی برای همه مسلمانان تبدیل شده‌اند.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج،ماموستا سیداحسن حسینی، امروز در خطبه‌های نماز جمعه سنندج ضمن محکومیت سیاست‌های خصمانه رژیم آل سعود، گفت: در اثر بی کفایتی و سوء مدیریت حکومت عربستان، سال گذشته بیش از 7 هزار نفر از میهمانان خدا مظلومانه جان خود را از دست دادند.

وی با اشاره به ممانعت عربستان از ورود زائران ایرانی و چند کشور دیگر به خانه خدا، افزود: امسال رژیم آل سعود زائران ایرانی را از زیارت خانه خدا و مسجد‌النبی محروم کرد که این جنایت به شدت محکوم است.

وی گفت:حکام آل‌سعود در اشتباهی بزرگ به سر می‌برند و به نوکران دشمنان اسلام تبدیل شده‌اند و با خرید سلاح از این کشورو کشورهای غربی، مسلمانان را قتل و عام می‌کند.

امام جمعه موقت سنندج عنوان کرد: هرچند عربستان از ورود زائران ایرانی به خانه خدا ممانعت کرد اما ما همیشه در مسیر پیامبر(ص) و ائمه اطهار(ع) حرکت خواهیم کرد.

ماموستا حسینی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به بازگشایی مدارس در اول مهرماه، گفت: معلمان وظیفه خطیری در تربیت دانش‌آموزان و دانشجویان دارند و باید دانش آموزان را با آموزه‌های اسلامی و قرآنی آشنا کنند.

همچنین با اشاره به فضیلتهای ماه ذی‌الحجه و ایام عید سعید قربان و روز عرفه گفت:روزه گرفتن در روز عرفه از سنت‌های پیامبراکرم (ص) است وباید همه مسلمانان به این مهم توجه کنند.

انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.