سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

آل سعود باید پاسخگوی فاجعه منا باشد

امام جمعه کرمان خواستار توجه ویژه جوامع بین الملل به موضوع فاجعه منا شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، آیت‌الله سید یحیی جعفری ظهر امروز در جمع نمازگزاران جمعه در محل مصلای امام علی(ع) با دعوت خود و همگان به رعایت تقوای الهی و دوری از گناهان اظهار داشت: رعایت نظم و انضباط باید مورد توجه قرار گیرد.

امام جمعه کرمان تصریح کرد: مسائل فرهنگی بر تمام مسائل ارجحیت دارد و باید مورد توجه همگان از جمله مسؤولان قرار گیرد.

جعفری همچنین توجه به معیشت و اقتصاد مردم را مورد تاکید قرار داد.

وی با اشاره به فاجعه منا، یاد و خاطره شهدای منا را گرامی داشت و افزود: جوامع بین‌المللی آن طور که شایسته است به فاجعه منا توجه نکردند در حالی که آل‌سعود باید در این زمینه پاسخگو باشد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان با تبریک عید قربان و عید غدیر گفت: دهه امامت و ولایت را در پیش داریم و باید در این دهه به تبیین نقش امامت و ولایت پرداخته شود.


همچنین بعد از پایان نمازجمعه  مردم انقلابی کرمان خشم و انزجار خود را از اقدامات خبیصانه آل سعود اعلام کردند.

مردم مومن و خداجوی شهر کرمان با فریاد شعارهایی از جمله  "آل سعود شرمت باد آمریکا ننگت باد" ، " تبت یدا ابی لهب آل سعود بی‌نسب "  و " مرگ بر آمریکا" ، "مرگ بر اسرائیل" و "مرگ بر آل سعود" خشم و انزجار خود را از جنایت هولناک سرزمین منا و قتل عام مسلمانان اعلام کردند.

 تظاهرکنندگان کرمان در پایان با قرائت بیانیه در حمایت از " آیت الله شیخ عیسی قاسم" رهبر شیعیان بحرین هشدار دادند که اگر دست از دشمنی خود با مرجعیت بزرگ دینی برندارد توسط جوانان حزب الله ‌سرکوب و مدفون می‌شوند.

مردم سایر شهرستان‌های استان کرمان در شهرها و بخش‌ها و مکان‌های برگزاری نماز وحدت بخش جمعه نیز با برگزاری تظاهرات عوامل دست‌نشانده آمریکا و اسرائیل را محکوم کرده و فریاد برائت از مشرکین سر دادند
انتهای پیام/ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.