سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز ثبت نام حضور در همایش بنیاد نخبگان کشور

معاون فرهنگی بنیاد ملی نخبگان گفت: افراد دارای شرایط می توانند از امروز تا پنجم مهر ماه نسبت به حضور خود در همایش نخبگان در سامانه این بنیاد ثبت نام کنند.

 آریا الستی معاون فرهنگی بنیاد ملی نخبگان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛با اشاره به ثبت نام دهمین دوره همایش ملی نخبگان اظهار داشت:این همایش با هدف جذب و تشویق نخبگان و استعدادهای درخشان همچنین صاحبان ایده های نو بوده و افراد برای شرکت در این مراسم می توانند از فردا از طریق سایت همایش اقدام کنند.

وی یاد آور شد: مخاطبان و برگزیدگان این همایش همانند سال های گذشته از جوایز تحصیلی بنیاد ملی نخبگان برخوردار شده و از امکانات تحقیقاتی و پژوهشی این بنیاد بهره می برند.

معاون فرهنگی بنیاد ملی نخبگان عنوان کرد : با ارسال پیامک به مستعدان‌برتر از آنان برای ثبت‌نام  و حضور در این همایش دعوت به عمل آمده و تنها افرادی می‌توانند با ورود به سامانه ثبت‌نام خود را نهایی کنند که پیش از این پیامک دعوت بنیاد ملی نخبگان را دریافت کرده باشند.

الستی ادامه داد: علاوه بر بخش اصلی همایش، افراد در صورت تمایل به حضور در بازدیدهای طراحی‌شده که در سومین روز همایش انجام می‌شوند نیز باید جداگانه ثبت‌نام کنند که البته ثبت‌نام این بخش از بیستم شهریوماه آغاز می‌شود.

وی گفت متقاضیان سخنرانی در محضر رهبرمعظم‌انقلاب و رئیس‌جمهور محترم نیز می‌توانند با بارگذاری متن سخنرانی و همچنین درخواست خود در سامانه تا پنجم مهر ماه به ثبت برسانند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.