سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه؛

نشست فرماندار بوکان با جمعی از جوانان

نشست صمیمانه فرماندار شهرستان بوکان با جمعی از جوانان در محل سالن اجلاس فرمانداری این شهرستان برگزار شد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، خسروی فرماندار شهرستان بوکان یکی از مشکلات شهر بوکان را مهاجرپذیری عنوان کرد و گفت : شهرستان بوکان دومین شهر مهاجرپذیر کشور به شمار می رود و بی توجهی به زیر ساخت های آن و مهاجرت بی رویه باعث به وجود آمدن مشکلات عدیده ای برای این شهرستان شده است.

خسروی گفت : اگر امروزه برنامه های صحیح و دقیقی در راستای تراکم جمعیت در این شهرستان صورت نگیرد در آینده قطعاً دچار معضلات بسیار عمده خواهیم شد.

وی افزود: در گذشته برنامه ریزی صحیحی برای آینده ی این شهر وجود نداشته به همین علت امروزه مشکلات فراوانی گریبان گیر ما شده است و اگر امروز نیز برای آینده برنامه ریزی های صحیح و اصولی نداشته باشیم قطعاً آیندگان را دچار مشکل خواهیم کرد.

فرماندار شهرستان بوکان ادامه داد : بوکان یکی از جوانترین شهرهای ایران بوده و این ویژگی می تواند پنانسیل رشد و ترقی خوبی را به این شهرستان ببخشد .

خسروی تصریح کرد: در این راستا تلاش همگان برای تقویت هویتی واحد و پویا برای بوکان نیاز اصلی و عمده این شهرستان به لحاظ فرهنگی است.

وی افزود: میانگین درصد بیکاری در شهرستان بوکان 21 درصد برآورد شده که هشت درصد از میانگین استانی بالاتر است.

فرماندار شهرستان بوکان در ادامه خطاب به جوانان، گفت: طرح ها و ایده های کار آفرینانه شما می تواند در راستای کاهش آمار بیکاری بوکان تأثیر گذار باشد لذا با ارائه طرح های توجیهی و طرح در کمیته راهبری سرمایه گذاری شهرستان این مهم را عملیاتی نمائید.

خسروی در بخش بعدی سخنانش با اشاره به ارتباط مستقیم بین مسئولین و مردم اظهار داشت: ارتباط بین مردم و مسئولین یک نیاز اساسی بوده و همه مسئولین باید شنوندگان خوبی برای مردم باشند تا بتوانند در راستای رفع مشکلات مردم در تلاش باشند.

وی به ضرورت گفت و گو بین مردم و مسئولان اشاره کرد و گفت: مسئولان نباید گفت و گو با مردم را فراموش کنند چرا که وجود گفت و گو پیشرفت و ترقی جامعه را به دنبال دارد.

فرماندار شهرستان بوکان ادامه داد : دولت به حضور مستمر در حوزه عمومی و ایجاد ارتباط بین دولت و ملت معتقد است که خوشبختانه این رویه در شهرستان بوکان نیز وجود دارد.

خسروی در بخشی دیگر از سخنانش، تصریح کرد : دولت تدبیر امید در شرایط سختی اداره کشور را بر عهده گرفت وقطع نامه های ظالمانه نیز بر حجم مشکلات فراروی دولت اضافه می کرد ولی با این وجود دولت با تمام توان برای رفع چالش ها و اراده کشور تلاش کرد.

وی با تاکید بر لزوم توجه جدی دولت یازدهم به تحقق اقتصاد مقاومتی و توسعه اقتصادی در کشور گفت: مهم ترین مساله مورد پیگیری دولت تدبیر و امید، اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال برای جوانان و کار آفرینی و سرمایه گذاری داخلی برای رونق اقتصادی کشور است.

فرماندار شهرستان بوکان در بخش پایانی سخنانش ،گفت: جوان های این شهرستان می توانند در قالب NGO فعالیت داشته و با ارائه ایده ها و راهکارهای خود در تصمیم سازی این شهر موثر باشند.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.