سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان؛

اضافه شدن 20کلاس به سرانه آموزشی شادگان

۲۰ کلاس به سرانه آموزشی شادگان اضافه شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛حاجی زاده  مدیر اداره آموزش و پرورش شادگان گفت: ۲۰ کلاس درس جدید به مجموعه کلاس‌های درس مدارس این شهرستان با آغاز سال تحصیلی جدید اضافه می شود.

حبیب حاجی زاده افزود: در سال تحصیلی جدید تعداد ۲۰ کلاس درس به سرانه آموزشی شادگان افزوده شد.

وی با اشاره به نقش آموزش و پرورش در بحث آسیب های اجتماعی گفت: آموزش و پرورش می تواند نقش مهم و تاثیرگذاری در رابطه با شناسائی و کنترل آسیب های اجتماعی ایفا کند.

مدیر اداره آموزش و پرورش شادگان افزود: معلمان، آموزگاران و فرهیختگان شهرستان شادگان نقش بسیار سازنده و خطیری در تعلیم و تربیت آینده سازان ایفا می کنند و توجه به نیازهای این قشر از جامعه قطعا هزینه نخواهد بود.

حاجی زاده گفت: با توجه به فعالیت سازنده سربازان عرصه آموزش در تحکیم پایه های تعلیم و تربیت کشور و آماده سازی نیروهای فرهیخته مطمئنا این سرمایه گذاری بسیار ارزشمند و پرسود است.

وی افزود: تامین فضای آموزشی مورد نیاز در سطح شهر و روستاهای این شهرستان یکی از برنامه های مهم اداره آموزش و پرورش و نمایندگی نوسازی مدارس شهرستان شادگان است.

حاجی زاده گفت: افزایش این تعداد واحدهای آموزشی در سطح شهرستان شادگان ضروری بوده و در همین راستا این موضوع در دستور کار قرار گرفته است.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.