سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

کمیته امداد کرمان در اشتغال خانواده های نیازمند موفق

کمیته امداد امام خمینی (ره) همیشه منشاء خیر و برکت در جامعه بوده است و این نهاد مقدس در زمینه اشتغال خانواده های نیازمند و محروم بسیار موفق عمل کرده است و موضوع اشتغال کمیته امداد باید گسترش یابد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، به تشریح عملکرد و فعالیت های این نهاد پرداخت.

آیت الله سید یحیی جعفری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان در این دیدار گفت: کمیته امداد همواره منشاء خیر و برکت در جامعه بوده و هم چنین این نهاد مقدس همیشه مورد توجه مسئولان کشور و نظام بوده است.

وی ضمن تقدیر از اقدامات خوب کمیته امداد در حوزه اشتغال، افزود: کمیته امداد در حوزه ی اشتغال خانواده های نیازمند که توانایی اداره زندگی خود را نداشته اند بسیار موفق عمل کرده است و بحث اشتغال کمیته امداد باید گسترش یابد.

یحیی صادقی مدیر کل کمیته امداد استان کرمان نیز در این دیدار گفت: سیاست اصلی کمیته امداد این است که هیچ خانواده ای به صورت دائم زیر پوشش نباشد و با توانمندی خانواده را از تحت حمایت خارج کرد

وی افزود: طی سال گذشته بیش از پنج هزار خانواده زیر پوشش کمیته امداد استان توانمند و از تحت حمایت خارج شدند.

صادقی با اشاره به اینکه کمیته امداد در بخش های مختلفی به ایجاد اشتغال پرداخته است، خاطر نشان کرد: طی ماه گذشته در راستای اشتغال خانواده های نیازمند جنوب کرمان 100 دستگاه وانت نیسان و 50 دستگاه تراکتور به این خانواده ها واگذار شده است.

وی خاطرنشان کرد: کمیته امداد سال گذشته در بحث اشتغال رتبه ی اول را در بین دستگاه های مربوطه در استان کسب کرد و امسال نیز به دنبال این هستیم با مساعدت و همراهی همه ی مسئولان واستاندار کرمان برنامه های خوبی در حوزه اشتغال ایجاد کنیم.

صادقی به اجرای طرح پنل های خورشیدی در استان اشاره کرد و گفت: در این راستا برنامه ریزی های خوبی در استان صورت گرفته و با اجرای این طرح خانواده های تحت حمایت به درآمد پایداری می رسند.

انتهای پیام/ ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.