سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه؛

صادرات32 فقره جواز تاسیس جدید در آذربایجان غربی

مرداد امسال 32 فقره جواز تاسیس جدید در استان آذربایجان غربی صادر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی با اشاره به عملکرد مرداد ماه این معاونت اظهار داشت: در این بازه زمانی 32 فقره جواز تاسیس جدید با سرمایه گذاری 536 هزار و 453 ریال و نیز با اشتغال 440 نفر صادر شد.

معصوم علی اکبری تصریح کرد: علاوه بر آن سه طرح صنعتی با سرمایه گذاری 27 هزار و 624 ریال و با 27 نفر اشتغال نیز در استان آذربایجان غربی صادر شد.

وی از صادر شدن هشت پروانه ایجادی و 9 پروانه توسعه در استان خبر داد و اظهار داشت: با صدور این پروانه ها برای تعداد 156 نفر اشتغال ایجاد می شود.

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی گفت: در مرداد ماه از تعداد 15 واحد تولیدی راکد، نیمه فعال و بالای60% پیشرفت فیزیکی در راستای اجرای طرح پالایش و شناسایی و فعال سازی واحدهای راکد و نیمه فعال بازدید به عمل آمد.

به گفته علی اکبری، اطلاع رسانی به تشکل های صنعتی و تولیدی برای ثبت نام متقاضیان تسهیلات در سامانه بهین یاب و طرح مشکلات در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و نیز اطلاع رسانی دستورالعمل تامین سرمایه در گردش بنگاه های اقتصادی کوچک و متوسط جهت بهره مندی واحدهای مرتبط و نیز بررسی و تایید تسهیلات مالی رونق تولید با 39 فقره نیز در دستور کار قرار گرفت.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.