سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه؛

تهیه سند توسعه شهرستان خوی یک ضرورت اجتناب ناپذیر است

تهیه سند توسعه برای تمامی استان ها و شهرستان ها از ضرورت های اجتناب ناپذیر است .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، حجت الاسلام شکوری در ملاقات با گروه مطالعاتی و پژوهشی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اذربایجان شرقی که در ارتباط با سند توسعه شهرستان خوی به این شهرستان سفر کرده بودند طی سخنانی اظهار داشت :تهیه سند توسعه برای تمامی استان ها و شهرستان ها از ضرورت های اجتناب ناپذیر است .

وي بابيان اينکه ، اینجانب تقریبا از اولین سال امامت جمعه خودم در شهرستان خوی این موضوع را به فرمانداران و سایر مسئولان شهر گوشزد و یادآوری کردم که متاسفانه تاکنون اتفاق نیفتاده است .

حجت الاسلام شکوری تصريح کرد :اگر این گروه در زمینه تهیه سند توسعه شهرستان خوی که با هماهنگی نماینده محترم و فرماندار محترم و سایر مسئولان مربوطه صورت خواهد گرفت یک اتفاق مهم خواهد بود.

وی در ادامه اظهار داشت :با توجه به اینکه این قبیل اقدامات در منطقه ما یک اقدام و کار جدیدی است ابتدا باید فرهنگ سازی های لازم صورت پذیرد و ضرورت این اقدام برای همه مسئولان مربوطه توضیح داده شود .

وي همچنين افزود: برای فعالیت های عمیق تر و بهتر از دیدگاه صاحب نظران و متخصصان استفاده شود و با همه موضوعات و پدیده ها بصورت واقع بینانه برخورد گردد و از تجربیات سایر کشورهای پیشرفته در این زمینه استفاده شود .

لازم به ذکر است که گروه مطالعاتی و پژوهشی توضیحات لازم را در این زمینه ارائه دادند و به پرسشهای متعدد امام جمعه پاسخ های لازم را ارائه کردند.

انتهای پیام/ب

برچسب ها: توسعه ، خوی ، ضرورت ، تهیه ، ارومیه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.