سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

تاکید رئیس ستاد اقامه نماز کشور بر مهارت افزایی جوانان

رئیس ستاد اقامه نماز کشور گفت: راه نجات کشور به مهارت جوانان گره‌ خورده است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ حجت‌ الاسلام والمسلمین محسن قرائتی در نهمین دوره فرهنگی آموزشی اندیشه‌ های آسمانی با اشاره به وجود مشکلات اقتصادی در کشور، افزود: امروز می‌ بینیم که دیپلم، لیسانس و فوق‌ لیسانس بی‌ مهارت در کشور داریم؛ راه نجات کشور به مهارت جوانان گره‌ خورده است.
وی با بیا اینکه جوانان ما نباید در این شرایط منتظر مسئولان و برنامه‌ ریزان کشور باشند، گفت: باید خاک آموزش‌ و پرورش و دانشگاه عوض شود، اگر جوانان ما مهارت و هنر داشته باشند در این صورت ازدواج آنان نیز سال‌ ها عقب نمی‌ افتد.
رئیس ستاد اقامه نماز کشور  افزود: طلبه‌ های ما هم باید مهارت کسب کنند و باید همیشه در حال تحصیل علم باشیم و از همه لحظات برای کسب علم استفاده کنیم .
حجت‌ الاسلام قرائتی با اشاره به اهمیت قرآن کریم و ضرورت ترجمه آن به زبان‌ های گوناگون دنیا به همت طلاب گفت: کتاب قرآن به 50 زبان مختلف ترجمه شده اما کتب مسیحیان به دو هزار زبان دنیا ترجمه‌ شده است.
وی مطالعه روز افزون کتاب، شرکت در جلسات تفسیر قرآن و حضور فعال و خود جوش در مساجد، استفاده بهینه از لحظات جوانی و اهمیت به ورزش برای ورزیده بودن را به ویژه برای جوانان ضروری و لازم دانست.
انتهای پیام// م.م

برچسب ها: تاکید ، مهارت ، جوانان ، مشهد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.