سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روش جدید داعش برای جذب نیرو در موصل/ به ما بپیوندید خانه بگیرید!

تروریست‌های داعش برای جذب نیرو به مردم موصل وعده داد‌ه‌اند که به ازای پیوستن هر فرد به این گروه، یک خانه به وی اعطا می‎‌شود.

به گزارش گروه بین‌‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از سومریه نیوز، به گفته یک منبع محلی در استان نینوا، تروریست‌های داعش، طرح خود به نام "خانه در مقابل مرد" را با هدف تامین نیروی انسانی خود در موصل آغاز کردند.

 به گفته این منبع محلی روش‌های جذب تروریست‌های داعش با توجه به شکست‌های اخیر آنها در مناطق مختلف و به خصوص بعد از کشف گورستان‌های این عناصر، همچنین اعدام‌های دسته جمعی، جذابیت خود را از دست داده است.

تروریست‌های داعش به منظور جذب نیروی جدید و تجدید قوای خود برای مقابله با نیروهای عراقی، طرح خود به نام " خانه در مقابل مرد" را اجرایی کرده است.

این طرح از طریق جذب اعضای خانواده‌هایی که در موصل هستند و آوارگان داعشی که از سایر مناطق به این شهر آمده‌اند و با وعده اعطای خانه در مقابل معرفی یک فرد از خانواده به این گروه صورت خواهد گرفت.

به گفته این منبع تروریست‌های داعش به دنبال افزایش عناصر خود برای جلوگیری از شکست‌هایی است که همزمان با نزدیک شدن به آزادسازی موصل در میان صفوف این عناصر رخ خواهد داد.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۲:۴۳ ۱۹ شهريور ۱۳۹۵
چقدر احمق تو دنیا زیاد شده واقعا باعث تعجبه با وجود عقلی که خدا بهشون داده سر سوزنی ازش استفاده نمیکنن
ناشناس
۲۱:۴۸ ۱۸ شهريور ۱۳۹۵
انها خودشان خونه ندارند . از کجا خونه میاورند تحویل احمق ها بدهند؟
ناشناس
۲۱:۲۹ ۱۸ شهريور ۱۳۹۵
خوب راست میگن این ملعونها مگه نشنیدین که میگن هر کسی دوتا خونه داره یکی توی بهشت و یکی توی جهنم، هر کی به اینها بپیونده ی خونه توی جهنم بهش میدن با تمام امکانات
ناشناس
۱۹:۲۵ ۱۸ شهريور ۱۳۹۵
حتما" منظور داعش خانه آخرت است آن هم در قعر جهنم و کسانی که به این گروهک شرور می پیوندند جز هلاکت سرنوشت دیگری ندارند آن اوایل کسانی که عملیات انتحاری انجام می دادند وعده بهشت !! دریافت کرده بودند اما ظاهرا" با اعمال داعش و ار تباط علنی آنها با صهیونیست ها این وعده های واهی آنها را کم اثر و به مرور بی اثر کرده است فریب خوردگان داعش دارند می فهمند که پیوستن به داعش جز هلاکت و ذلت در دنیا و عذاب الهی در آخرت هیچ نتیجه ای ندارد ولذا داعش برای فریب جوانان خام و غافل جز وعده های اینچنینی هیچ راهی ندارد واقعا" نهایت حماقت است که انسان فریب وهابی های دروغگو و فریبکار و دغل باز را بخورد
ناشناس
۱۶:۳۴ ۱۸ شهريور ۱۳۹۵
اول یک خانه در شهر بگیرید بعد بلافاصله یک خانه در گورستان !
ناشناس
۱۳:۴۳ ۱۸ شهريور ۱۳۹۵
مردم شهرهای تحت اشغال داعش باید تکلیفشون رو روشن کنن که طرفدار داعش هستن یا نه . باید یه شب با چتر برای همه مردم موصل کلاشینکف و آر پی جی ریخت تا همه شون مسلح بشن تا خودشون از داخل داعشی ها رو بکشن والا باید همه شهر رو منفجر کنیم