سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اراک؛

پایان رقابت های هاکی مدارس کشور در اراک

رقابت های هاکی قهرمانی مدارس و مینی منطقه یک کشور در اراک پایان یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ،  رقابت های هاکی قهرمانی مدارس و مینی منطقه یک کشور با معرفی تیم ها و  نفرات برتر در اراک به کار خود پایان داد.
 در این رقابت ها، هفت تیم مینی از استان های مرکزی، کرمانشاه، مازندران، فارس، قم، ایلام و همدان و پنج تیم سالنی از استان های مرکزی، قم، کرمان، کرمانشاه و ایلام از روز دوشنبه هفته جاری به مدت سه روز با یکدیگر به رقابت پرداختند.
در بخش مینی استان قم با 18 امتیاز، کرمانشاه با 13 امتیاز و ایلام با 12 امتیاز به ترتیب عنوان های اول تا سوم این رقابت ها را بدست آوردند و کاپ اخلاق این بخش نیز به استان مازندران رسید.
علی علیپور از استان قم به عنوان بهترین بازیکن و حسام قربانی از کرمانشاه به عنوان بهترین گلزن معرفی شد.
در بخش سالنی این رقابت ها نیز استان مرکزی با هشت امتیاز عنوان نخست این بخش را بدست آورد و استان های قم با هشت امتیاز و تفاضل گل مثبت هفت و استان کرمانشاه با هشت امتیاز و تفاضل گل مثبت سه به ترتیب دوم و سوم شدند.
بهنام مرادآبادی و امیر مهدی حیدری هر دو از استان مرکزی به ترتیب عنوان بهترین بازیکن و بهترین گلزن معرفی شدند و استان کرمان نیز کاپ اخلاق این بخش را به دست آورد.
تیم های اول هر بخش، آبان ماه امسال به مصاف تیم های اول مینی و سالنی منطقه دو کشور می روند تا تکلیف قهرمانان کشور مشخص شود.
هم اکنون 200 ورزشکار در رده های سنی مختلف زیر نظر هیات هاکی استان مرکزی فعالیت می کنند.
 انتهای پیام / ف
برچسب ها: اراک ، هاکی ، مدارس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.