سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تعاونی اعتبار وحدت از لیست ممنوعیت ارائه خدمات بانکی خارج شد

مدیریت کل نظارت بر بانکها و موسسات اعتباری طی ابلاغی به مدیران بانکها ارائه خدمات بانکی به تعاونی اعتبار وحدت (آرمان) را بلامانع دانست.

به گزارش خبرنگار بانک و بیمه گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، مدیریت کل نظارت بر بانکها و موسسات اعتباری طی ابلاغی به مدیران بانکها ارائه خدمات بانکی به تعاونی اعتبار وحدت (آرمان) را بلامانع دانست. 

در این نامه که برای مدیران عامل بانکهای دولتی ، غیردولتی ارسال شده آمده به استحضار میرساند حسب مفاد نامه شماره 950762/1ب مورخ 15/6/95 بازپرس محترم شعبه اول دادسرای عمومی و انقلاب کرمانشاه موضوع عدم ارائه خدمات بانکی صرفا" در خصوص تعاونی البرز ایرانیان مدنظر بوده است ». 

بر همین اساس و با توجه اشاره صریح بازپرس شعبه اول دادسرای عمومی و انقلاب کرمانشاه به عدم مشمولیت ممنوعیت ارائه خدمات بانکی در خصوص تعاونی اعتبار وحدت (آرمان) ارائه خدمات موصوف به تعاونی اعتبار وحدت بلامانع است .  

لازم به توضیح است که مدتی قبل و براساس انتشار خبری مبنی عدم پذیرش شرایط بانک مرکزی برای دریافت مجوز قانونی از سوی 2 تعاونی اعتباری وحدت و البرز ایرانیان، ارائه خدمات بانکی به این دو تعاونی اعتباری ممنوع شد.  

اما با پیگیریهای انجام شده از سوی مدیران تعاونی اعتبار وحدت و اعلام نظر مراجع ذی صلاح مشخص شد ممنوعیت اعلامی صرفا" در خصوص تعاونی اعتباری البرز ایرانیان بوده است که مدیریت کل نظارت بر بانکها وموسسات اعتباری به منظور خارج نمودن سپرده گذاران این تعاونی از نگرانی طی نامه ای به مدیران بانکها و موسسات مالی این موضوع را ابلاغ نموده است .
 
حالا بايد ديد سر رشته  اين موسسات به كجا ختم ميشود و آيا به سرنوشت موسسات ورشكست قبلي تبديل مي شود يا خير؟

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.