سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فاطمی:

کمبود بازیکن نداشتیم،قهرمان آسیا می شدیم/آقای گلی با فتح جام لذت بخش است

مهاجم تیم ملی فوتبال دانشجویان گفت: ایران در کمال شایستگی به دلیل کمبود بازیکن، قهرمانی دانشجویان آسیا را از دست داد.  

سید علی فاطمی در گفت و گو با  خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره نایب قهرمانی ایران در رقابت های فوتبال دانشجویان آسیا بیان کرد: این دوره از رقابت های دانشجویان آسیا نسبت به دوره های قبل سطح بالاتری داشت و مشخص است که کشورهای آسیایی سال به سال، فوتبال دانشجویان را جدی تر می گیرند.

وی افزود: کره جنوبی و ژاپن اصلی ترین حریفان ایران در این رقابت ها بودند. البته کره با 2 تیم قدرتمند در مسابقات دانشجویان شرکت کرده بود و قصد حفظ جام در کشورش را داشت. با این وجود ما، هر 2 تیم میزبان را شکست دادیم و آن ها را از رسیدن به فینال محروم کردیم.

مهاجم تیم فوتبال صبا قم درباره کیفیت تیم دانشجویان ایران، گفت: ایران جزو تیم های با کیفیت بود و مسئولان برای رسیدن تیم دانشجویان به قهرمانی، امکانات خوبی فراهم کرده بودند. با وجود بازیکنان باکیفیتی که در تیم ملی دانشجویان حضور داشتند، متاسفانه از لحاظ  تعداد بازیکن مشکلاتی داشتیم و دست فرشاد کرمی برای تعویض بسته بود. اگر این مشکل را نداشتیم در دیدار فینال به راحتی  ژاپن را شکست داده و قهرمانی را به دست می آوردیم.

فاطمی درمورد کسب عنوان آقای گلی و برترین بازیکن رقابت های دانشجویان آسیا، تصریح کرد: هر چند آقای گلی و رسیدن به عنوان برترین بازیکن جام لذت خاصی دارد اما دوست داشتم این اتفاق با قهرمانی ایران همراه می شد. متاسفانه تیم ما در کمال شایستگی فرصت رسیدن به قهرمانی دانشجویان آسیا را از دست داد. با این وجود امیدوارم در رقابت های یونیورسیداد درخشش خوبی داشته باشیم و ناکامی در فتح کاپ قهرمانی آسیا را جبران کنیم.

مهاجم تیم ملی دانشجویان درباره انتخاب فرشاد کرمی به عنوان برترین سرمربی این رقابت ها، گفت: فرشاد کرمی جزو مربیان با دانش و جوان فوتبال است که واقعا برای تیم دانشجویان زحمت زیادی کشیده است. کسب این عنوان را به کرمی تبریک می گویم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.