سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یزد؛

اعلام آخرین مهلت ثبت نام سرشماری عمومی

فرماندار يزد آخرين مهلت ثبت نام سرشماری عمومی نفوس و مسكن را اعلام كرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازیزد؛ مصطفی سالاری فرماندار يزد با اشاره به اينكه فرصت مشاركت و همكاری در اجرای طرح سرشماری عمومی نفوس و مسكن سال 95 فراهم است، آخرين مهلت ثبت نام را 25 شهريور ماه اعلام كرد.

سالاری با بيان اينكه علاقه مندان به مشاركت در اين طرح می بايست از طريق تارنمای yazd.mporg.ir نسبت به ثبت نام اقدام كنند، تاكيد كرد: نفرات ثبت نام شده با شركت در دوره های آموزشی و كسب نمره قبولی به عنوان مامور آمار گير در اجرايی شدن هرچه بهتر طرح، دولت را همراهی می كنند.

وی افزود: سرشماری عمومی نفوس و مسكن در دو بخش اينترنتی و حضوری در مهر و آبان ماه سالجاری همزمان با سراسر كشور در استان يزد برگزار می‌شود كه بخش اينترنتی آن برای اولين بار در دولت تدبير و اميد برنامه ريزی و در حال اجرايی شدن است.

سالاری با اشاره به اينكه سرشماری عمومی نفوس و مسكن سال 95 با ساير سرشماری‌های متفاوت است، تأکید كرد: در مرحله اول سرشماري افرادبه صورت داوطلبانه با مراجعه به پورتال مركز آمار ايران اطلاعات خود را تكميل و كد ره‌گیری دريافت می كنند.
مدير اجرای سرشماری عمومي نفوس و مسكن شهرستان يزد با اعلام اينكه طبق آیین‌نامه ضرورت دارد 40 درصد سرپرستان خانوار از طريق اينترنت سرشماري شوند، از دستگاهی اجرايی خواست تا كارمندان و كاركنان دولت به اين امر توجه ویژه‌ای داشته باشند.

وی افزود: در مرحله دوم طرح نيز ماموران آمار گير به منازل مراجعه كرده و با استفاده از پرسشگری حضوری فرم هاي الكترونيكی را از طريق تبلت هايی كه در اختيار دارند تكميل مي كنند.
سالاری در پايان از طرح سرشماری عمومي نفوس و مسكن به‌عنوان يك طرح ملي و مهم یادکرد و گفت: ضرورت دارد تمامی دستگاه‌های اجرايی شهرستان با نهايت توان و ظرفيت خود در اين طرح مشاركت و همكاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/ی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.