سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بجنورد؛

ارائه خدمات دامپزشکی به بیش از صد مزرعه آبزی پروری

اداره کل دامپزشکی خراسان شمالی به بیش از یکصد مزرعه آبزی پروری خدمات تخصصی آزمایشگاهی، کلینیکی و مشاوره ای ارائه می دهد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد، مسئول اداره بهداشت و مبارزه با بیماری های طیور و آبزیان دامپزشکی استان گفت: در حال حاضر در این استان 79 مزرعه پرورش ماهیان سردآبی با تولید سالانه هزار و 332 تن، 13 مزرعه تولید ماهی گرمابی با حجم تولید سالانه 131 تن و 9 مزرعه حدواسط با تولید سالانه 6 میلیون و 800 هزار قطعه بچه ماهی در این استان دایر است.

وی با اشاره به برگزاری کلاس توجیهی واکسیناسیون ماهیان سردآبی از سوی این اداره کل در هفته گذشته خاطرنشان کرد: در سال های 85 و 86 در 2 مزرعه پرورش آبزیان این استان واکسیناسیون رایگان انجام شد و اقدام ترویجی مشابهی هم سال 92 در 6 مزرعه اجرایی شد که با استقبال بهره برداران همراه بود.

سید فرزین حسینی تصریح کرد: پیشگیری و کنترل بیماری در مزارع آبزی پروری این استان از شرایط مطلوبی برخوردار است و این اداره کل آمادگی دارد در تمام زمینه های موردنیاز بهره برداران، کلاس های آموزشی برگزار و توصیه های کارشناسی به متقاضیان ارائه کند.

انتهای پیام/آ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.