سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل؛

جهاد دانشگاهی باید خودکفا باشد

استاندار اردبیل از مسوولان جهاد دانشگاهی این استان خواست به جای تلاش برای اتصال به بدنه دولت، به دنبال خلق ثروت و خودکفایی باشند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ مجید خدابخش گفت: نباید جهاد دانشگاهی به اداره جدید دولتی تبدیل شود و احداث ساختمان های جدید نگران کننده می باشد چرا که به معنای صرف هزینه است.

وی افزود: به ویژه در دوره اقتصاد مقاومتی جهاد دانشگاهی باید خودکفا بوده و به دنبال ایجاد ثروت از محل تولید فکر باشد و با فروش ایده های جدید برای استان اردبیل تحول آفرینی کند.

استاندار اردبیل بیان کرد: در این راستا نخست باید راهبردها تدوین و در قالب آن منابع مالی پایدار برای اداره جهاد دانشگاهی دیده شود؛ برای ایده های جدید مشتری وجود دارد و یافتن راه های رفع مشکلات موجود استان از جمله بهره برداری مناسب از سیب زمینی تولید مازاد باید در دستور کار این مجموعه قرار گیرد.

خدابخش اضافه کرد: در زمینه مدیریت کلان نیز از زمان آغاز فعالیت دولت تدبیر و امید الگوی مشابهی در پیش گرفته و از جمله در استان اردبیل راه آبادانی و توسعه از طریق جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی تعریف شد.

وی عنوان کرد: همه توان دولت در امر سرمایه گذاری متمرکز است و گرچه مشکلاتی در این زمینه وجود دارد اما قابل برطرف شدن می باشد و از جمله در این راستا 900 میلیارد ریال تسهیلات برای راه اندازی دوباره 65 واحد تولیدی از ابتدای سال جاری تاکنون پرداخت شده است.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.