سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

شهد عشق» باعطر عید غدیر کام کاشانی ها را شیرین می کند

مسابقه کتابخوانی «شهد عشق» به مناسبت دهه ولایت با محوریت خطبه غدیر در کاشان برگزار می شود.

مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،گفت: مهلت ثبت نام در این مسابقه کتابخوانی که به مناسبت عید سعید غدیرخم در فرهنگسرای علامه فیض کاشانی  سازمان برگزار می شود 24 شهریورماه است.
مجتبی رضازاده، با اشاره به برگزاری آزمون این رقابت فرهنگی در ساعت 9 صبح روز 26 شهریورماه در فرهنگسرای مهر سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان افزود: منبع این مسابقه کتاب «خطبه غدیر به روایت امام محمد باقر(ع)» با نگارش و ترجمه داوود روحانی معین است.
وی تصریح کرد: متقاضیان برای حضور در این مسابقه کتابخوانی علاوه بر فرهنگسرای علامه فیض کاشانی (میدان قاضی اسدالله،  خیابان شهیدان اسلامی تبار و با شماره تماس 55312217) می توانند به مراکز دیگری چون موسسه امیرالمومنین(میدان کمال الملک، جنب بازار رضا(ع) –شماره تماس: 55472801) و اتحادیه کانون های فرهنگی کاشان و حومه(میدان امام خمینی(ره)، کوچه عترت، موسسه هم اندیشی کانون های فرهنگی-شماره تماس: 4-55469873) مراجعه و نسبت به ثبت نام و دریافت کتاب مذکور اقدام کنند.
به گفته وی، کمک هزینه سفر به کربلای معلی و مشهد مقدس و هدایای نقدی جوایز ارزنده این مسابقه کتابخوانی است.
شایان ذکر است در سال گذشته مسابقه کتابخوانی «قطره، موج، دریا» نیز به مناسبت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی نیز به اهتمام فرهنگ سرای علامه فیض کاشانی برگزار و با استقبال شهروندان کاشانی همراه شد.



انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.