سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه؛

عفاف و حجاب عیار اخلاقی جامعه ارزش محور و اخلاق محور

مدیر کل امور زنان و خانواده استانداری در جلسه کارگروه عفاف و حجاب عفاف و حجاب را عیار اخلاقی جامعه ارزش محور عنوان کرد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، شهلا تاجفر در جلسه کارگروه عفاف و حجاب که با حضور مشاورین و نمایندگان امور بانوان ادارات و دستگاههای اجرایی استان برگزار شد ، عفاف و حجاب را عیار اخلاق جامعه ارزش محور و اخلاق محور معرفی کرد و گفت : در شرایطی که بی حجابی در جامعه گسترش یافته و دشمنان با ترویج بی حجابی در پی ضربه زدن به بنیان خانواده ها هستند باید هوشیارانه عمل نمود و با فرهنگسازی در صدد ترویج ارزشهای اسلامی باشیم.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری با اشاره به اینکه در حال حاضردشمنان به نوع پوشش و حفظ حجاب اسلامی بانوان ایرانی توجه دارند، افزود: در کشورهای دیگر برای محیط های دانشگاهی، علمی و کاری ، اونیفورم های مشخص و ضوابط پوشش خاصی تعریف شده این در حالی است که این امر در مراکز علمی و اداری ما در بعضی موارد رعایت نمی شود و نیاز به توجه دارد.

تاجفر با تاکید بر طراحی لباسهای متناسب که مورد پسند همگان باشد و شئونات اسلامی نیز رعایت شود ، گفت: باید با ترویج استفاده از کالاهای ایرانی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی که مد نظر مقام معظم رهبری است حرکت کرد که این امر خود باعث حمایت از تولیدات داخلی و اشتغال می شود .

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری اظهار داشت : با عنایت به منویات رهبر معظم انقلاب در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی و در راستای حمایت از تولیدات داخلی و خرید کالای ایرانی همه ما مسئولیم و ضروری است در موضوع عفاف و حجاب با محوریت حمایت از طراحان پوشش اسلامی ایرانی، دستگاههای مرتبط برنامه‌ریزی و اقدام کنند.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.