سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یزد؛

افزایش 3برابری اعتبارات استانی منابع طبیعی

اعتبارات استانی منابع طبیعی بافق 3برابرافزایش یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛محمدرضا آخوندی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیز داری استان یزد گفت: با تخصیص اعتبارات سفر ریاست جمهوری به استان وقول های مساعد فرمانداری بافق اعتبارات منابع طبیعی این شهرستان  افزایش 3برابری نسبت به سال گذشته دارد.

 آخوندی افزود: اعتبار تخصیص یافته به بخش منابع طبیعی در سفر ریاست جمهوری به استان 110میلیارد ریال بوده است که حدود 40درصد آن به شهرستان بافق تعلق دارد.

وی تصریح کرد: برای منابع طبیعی ، آبخیزداری ، آبخوان داری و مقابله با ریزگردها در بافق 40میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است .

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان افزود: شاخص ترین پروژه بیان زدایی بافق منطقه گود گوار است که در دوسال گذشته بیش از هزارو 400هکتار عملیات بیان زدایی در آن انجام شده است .

آخوندی گفت: بیش از 800هکتار از این منطقه قابل بیابان زدایی است که با اعتبارا تخصیص یافته در سال جاری حدود 200هکتار دیگر از آن بیان زدایی می شود.

وی همچنین بیان داشت : با همکاری فرمانداری شهرستان بافق و دیگر دستگاههای مرتبط این شهرستان بیش از 5کیلومتر از بزرگراه بافق -یزد  از ورودی این شهرستان در سال جاری درختکاری می شود.

انتهای پیام/ی 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.