سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وقاری و قاضی مرادی زنگ افتتاح نمایش «دلپیچه» را می‌نوازند

زوج هنرمند سینما و تلویزیون، مهوش وقاری و محسن قاضی مرادی چهارشنبه 17شهریور زنگ افتتاح نمایش «دلپیچه» را در تماشاخانه «همای سعادت» به صدا درمی‌آورند.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی تماشاخانه «همای سعادت»؛ این نمایش   از 17 شهریور تا 10 مهر ساعت 18:30 با کارگردانی سعید دولتی در تنها تماشاخانه استاندارد و خصوصی غرب تهران روی صحنه می‌رود.
 
دلپیچه نمایشی است در ژانر کمدی وحشت و داستان زوج جوانی را روایت می‌کند که در یک‌خانه قدیمی زندگی خود را شروع می‌کنند و اسیر اشباح می‌شوند…
 
نمایش‌نامه «دلپیچه» را اصغر گروسی نوشته است و سیاوش ناظم، ثمر امین‌پور، وهاب امین الرعایا، سوگند فیروزی، صادق اردوخانی، متین زرین نگار و سپهر شفیعی از بازیگران آن هستند.
 
این نمایش از ۱۷ شهریور هرروز ساعت ۱۸:۳۰ در تماشاخانه «همای سعادت» به نشانی شهر زیبا، خیابان آیت‌الله کاشانی، زیر پل شهید باکری، جنب بانک پارسیان، پلاک ۲۶۱اجرا می‌شود.
 
طراح هنری(صحنه و لباس) این نمایش نوید فرح‌مرزی است و تهیه‌کنندگی آن را مهدی نامداری بر عهده دارد.
 
از دیگر عوامل این نمایش می‌توان به فرشیدحاجیان دستیار کارگردان، ثمر امین پور منشی صحنه، مطهره کشاورز مشاور رسانه‌ای و عماد سالکی طراح پوستر و بروشور، پوریا مظفریان عکاس، ماهان ابراهیم زاده مدیر صحنه اشاره کرد.


انتهاي پيام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.