سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

حال خیابان حداد عادل خوب نیست

خیابان حداد عادل مانند خانه‌ مخروبه‌ای است که هر آن احتمال ریزش آن وجود دارد.

سید حجت‌الله موسوی عضو شورای شهر کرمانشاه  گفت: تقریبا از سال 1381 بحث احتمال ریزش این خیابان مطرح شد.
وی افزود : قدمت  خیابان حداد عادل به حدود 50 سال پیش می‌رسد و با توجه به ساخت این خیابان بر روی رودخانه آبشوران در حال حاضر دیواره‌های این خیابان دچار فرسودگی شده و هر آن احتمال ریزش آن وجود دارد.
موسوی اجاق افزود: با توجه به وضعیت بحرانی این خیابان و خطر سقوط آن، با توجه به استقرار عمده فروشان خشکبار در این خیابان از مدت‌ها پیش تردد کامیون و خودروهای سنگین به آن ممنوع شد.
وی گفت: در حال حاضر تنها وانت‌ها و خودروهای سبک اجازه عبور در این خیابان را دارند، هر چند برخی افراد در مواردی از این امر تخلف کرده و با خودروهای سنگین وارد این خیابان می‌شوند، اما تمام تلاش ما این است که این موارد معدود هم انجام نشود.
موسوی اجاق افزود: در حال حاضر احتمال ریزش این خیابان بالاست، هرچند ممکن است تا 10 سال دیگر هم این خیابان مقاومت کرده و ریزش نکند، اما احتمال ریزش وجود دارد و باید اقدام جدی صورت گیرد.
وی گفت: در همین راستا شرکت آب منطقه‌ای، اداره راه و شهرسازی و شهرداری و حتی مدیریت بحران و معاونت عمرانی استانداری کرمانشاه نیز باید وارد کار شوند و برای رفع خطر این خیابان و بازسازی و مقاوم‌سازی دیواره‌های آن اقدام کنند.
این عضو شورای شهر کرمانشاه اظهار کرد: باید از هم‌اکنون برای حل مشکل این خیابان و نجات جان ساکنان آن اقدام کرد، زیرا در صورت ریزش این خیابان هیچ چیز را نمی‌توان جبران کرد.

انتهای پیام/پ
برچسب ها: کرمانشاه ، خیابان ، حداد ، عاذل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.