سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آیت‌الله سبحانی:

از حکام بحرین می‌خواهم دست از فشار و اختناق بردارند

آیت‌الله جعفر سبحانی، خطاب به حکام بحرین، بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از مرکز خبر حوزه، حضرت آیت‌الله سبحانی از مراجع تقلید، بیانیه‌ای خطاب به حکام بحرین صادر کرد.

بر اساس این گزارش؛ این مرجع تقلید در این بیانیه اعلام کرد: اخبار ناگوار و تکان‌دهنده از بحرین، حاکی از آن است که حاکم این کشور بر اثر غرور قدرت به هر کار ناشایستی دست می‌زنند. سال‌های مدیدی است که ملت نجیب بحرین به پا خاسته و حقوق قانونی و شرعی خود را از حاکم و دولت خواستارند ولی آنان به جای پاسخ مثبت به درخواست‌های ملت، با سلاح گرم پاسخ می‌گویند.

آیت‌الله سبحانی در این بیانیه می افزاید: روزی نیست که در این کشور بگیر و ببند و انحلال نهادهای قانونی و فشار بی رحمانه انجام نگیرد و دلگرمی آنان به توان نظامی است ولی غافل از این که (یَدُ اللهِ فَوْقَ أَیْدِیهِمْ) و اراده خدا به نجات مستضعفان تعلق گرفته و روزی این آرمان محقّق خواهد شد.

در بیانیه آیت‌الله سبحانی همچنین آمده است: اینجانب از حکام بحرین درخواست می‌کنم از فشار و اختناق دست برداشته و به منطق قانون گردن نهند و با دلگرمی همسایه، ملت اصیل و نجیب بحرین را آزار ندهند و بداند که روزگار تلخ به سر آید بار دگر نعمت ظفر آید.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.