سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری،

افزایش سقف تسهیلات مسکن روستایی در کشور

سقف تسهیلات مسکن روستایی به 20 میلیون تومان افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، علیرضا تابش ، رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور امروز در حاشیه افتتاح صد و بیست هزارمین واحد مسکونی روستایی کشور در روستای صفل میان و دو طرح هادی گردشگری فریمک و زروم در هزار جریب نکا گفت: بر اساس تصویب طرح ،سقف اعتبارات از 15 به 20 میلیون تومان افزایش می یابد.

تابش افزود: تلاش داریم تا 98 درصد طرح هادی روستایی را به 100 درصدبرسانیم و همه روستاهای ما از طرح هادی برخوردار شوند.

وی با بیان اینکه طرح هادی برای حدود 40 درصد از روستاهای کشور اجرایی شده و امسال هم در 2 هزار و 300 روستای کشور اجرایی می‌شودف گفت: برای اجرای آن نیازمند ‌هزار و 300 میلیارد تومان اعتبار هستیم که از منابع استانی و کشوری تأمین می ‌شود.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بیان اینکه طرح‌های هادی اجرایی در سال جدید شامل طرح ‌های نیمه ‌تمام سال گذشته و طرح‌ های جدید طرح هادی است، افزود: اجرای این طرح‌ها منوط به تأمین اعتبار لازم است که در صورت در تامین اعتبار، طرح‌ها اجرایی می‌شود.

تابش با بیان اینکه تاکنون یک میلیون و 850 هزار واحد مسکن روستایی سطح کشور در حوزه نوسازی به اتمام رسیده است، گفت: ساخت یک‌ میلیون و 550 هزار واحد مسکن روستایی در سراسر کشور در حال اجرا است و در 350 هزار واحد نیز بازسازی انجام شده است.

بصورت نمادین دیروز 10 جلد سند روستایی مربوط به روستای زروم توسط رئیس بنیاد مسکن کشور تحویل مالکان شده است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.