سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

کرمان پیشتاز پروژه های بین المللی منابع طبیعی

مدیرکل دفتر امور بیابان سازمان جنگلها، مراتع و آبخیزداری کشور گفت: کرمان اولین استانی در ایران و حتی در کشورهای همسایه است که ایستگاه فرسایش بادی در آن احداث شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، عباس کارگر افزود: بعد از کرمان ایستگاه فرسایش بادی در خراسان جنوبی اجرا خواهد شد و بعد از آن به دریاچه ارومیه منتقل می شود.

وی خاطر نشان کرد : منابع طبیعی استان کرمان به دلیل حمایت های استاندار و مسئولان این استان رتبه نخست کشور را از آن خود کرده است.

مدیرکل دفتر امور بیابان سازمان جنگلها، مراتع و آبخیزداری کشور، استان کرمان را در اجرای پروژه های بین المللی منابع طبیعی پیشتاز معرفی کرد و افزود: یک و نیم میلیون هکتار پروژه ملی و بین المللی در این استان در حال اجراست.

وی گفت : پروژه احیای اراضی جنگلی و تخریب یافته با همکاری فائو در 300 هزار هکتار از زمین های استان کرمان اجرا می شود و فاز نخست این پروژه در 148 هزار هکتار از اراضی این منطقه آغاز شده است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمان نیز گفت: پروژه احیای اراضی جنگلی و تخریب یافته از سال 2011 در استان کرمان و شهرستان ریگان آغاز شد.

مهدی رجبی زاده افزود : این پروژه در کرمان 148 هزار هکتار وسعت دارد و 58 روستا را پوشش می دهد.

وی خاطر نشان کرد: اجرای پروژه آر. اف. ال. دی. ال در استان کرمان 679 مورد اشتغال در 39 عنوان شغلی ایجاد کرده است.

وی تصریح کرد: بیش از 120 میلیارد ریال طرح در محدوده روستاهای ریگان اجرا شده یا در دست اجراست.
انتهای پیام/ ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.