سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همایش روز «مردم‌شناسی» با هدف «صلح‎پایدار و جهان عاری از خشونت و افراط» برگزار شد

گرامیداشت روز «مردم‌شناسی» با محوریت «صلح و جهان عاری از خشونت و افراط»در پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری ایران برگزار شد.

به‎ گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، همایش گرامیداشت روز «مردم‌شناسی» با محوریت صلح و جهان عاری از خشونت در پژوهشگاه سازمان میراث فرهنگی و گردشگری ایران برگزار شد.

با توجه به درگیری کشورهای منطقه و به‌ویژه افغانستان با معضل تروریسم و افراطی‌گری، همکاری‌هایی مشترک در برنامه‎ای با عنوان "صلح پایدار و جهان عاری از خشونت و افراطی‌گری" بین پژوهشکده مردم شناسی سازمان میراث فرهنگی ایران و مرکز اسناد فرهنگی آسیا شکل گرفته است.

از نتایج این همکاری مشترک می‌توان به برگزاری همایش‌های ملی و بین المللی، چاپ و نشر 14 عنوان کتاب، و بیش از 80 مورد نشست علمی اشاره کرد.

در بخش ویژه این همایش ضمن اشاره به همکاری اثرگذار پژوهشگاه علوم انسانی مرکز اسناد فرهنگی آسیا و پژوهشکده مردم‌شناسی میراث فرهنگی ایران، بر ضرورت این همکاری‌ها تاکید شد.

در ادامه همایش روز ملی مردم‌شناسی نیز، از تلاش‌های تاثیرگذار سید حمید تنکابنی(رییس مرکز اسناد فرهنگی آسیا) و محمد نجاری (عضو شورای پژوهشی مرکز اسناد فرهنگی آسیا) با اهدای لوح‌های یادبودی تقدیر شد.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.