سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

برگزاری دومین جلسه از نشست های محاکمه مردمی در اعتراض به فیش‌های نجومی

دومین جلسه از مجموعه نشست های «محاکمه مردمی در اعتراض به فیش‌های نجومی»، چهارشنبه 17 شهریور با سخنرانی «حسین شریعتمداری» برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد و به نقل از دبیرخانه مجموعه نشست های «محاکمه مردمی»، 15 سال قبل، اولین جلسه محاکمه مردمی در اعتراض به مفاسد اقتصادی همچون پرونده «پتروپارس» و «المکاسب» در مشهد برگزار شد.

اکنون با گذشت 15 سال و با برملا شدن سری جدید تخلفات و دست‌درازی برخی مدیران دستگاه‌های اجرایی به بیت‌المال، در راستای مطالبه گری رهبر معظم انقلاب از نهادهای قضایی و مطالبه عمومی برخورد قاطع با خاطیان، موج دوم جلسات محاکمه مردمی در اعتراض به مفاسد و تخلفات اقتصادی به‌ویژه «حقوق‌های نجومی» شکل گرفته است؛ حیدر رحیم‌پور ازغدی و علیرضا زاکانی، دو سخنران اولین جلسه از مجموعه نشست های محاکمه مردمی بودند.

بنا بر این گزارش، دومین نشست محاکمه مردمی، چهارشنبه 17شهریور با سخنرانی «حسین شریعتمداری» برگزار می‌شود.

حسین شریعتمداری، مدیر مسؤول روزنامه کیهان که مواضع روشن و مشخصی در قبال تخلفات اقتصادی در طول سنوات مسؤولیت خود در این روزنامه اتخاذ کرده است، همواره با هجمه‌های زیادی از سوی متخلفان مواجه بوده که جعل فیش حقوقی نماینده ولی فقیه در روزنامه کیهان، از آخرین هجمه ها علیه وی به شمار می رود.

 شریعتمداری با انتشار اصل فیش حقوقی خود، این فضاسازی رسانه‌ای را خنثی کرد.

یادآور می‌شود دومین جلسه از سلسله جلسات «محاکمه مردمی در اعتراض به فیش‌های نجومی»، ساعت 17:30 روز چهارشنبه 17 شهریورماه در حسینیه قرآن و عترت واقع در خیابان گلستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام// ف.ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.