سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز؛

اتصالی برق خانه را به آتش کشید

مجتمع مسکونی در کوی ملت به علت اتصالی برق به آتش کشیده شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز، مقصود حق شناس اظهار کرد:‌ عصر روز گذشته با تماس به سامانه ۱۲۵ این سازمان خبر از آتش سوزی در مجتمع مسکونی واقع در کوی ملت داده شد.

وی ادامه داد:‌ ستاد فرماندهی سازمان سریعا آتش نشانان را با امکانات و تجهیزات مورد نیاز از نزدیک ترین ایستگاه به محل حادثه اعزام کرد.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز بیان کرد:‌ آتش نشانان چهار دقیقه بعد در محل حادثه حاضر و با ایمن سازی محل حادثه استفاده از تجهیزات خاموش کننده حریق را مهار و از گسترش و سرایت آن به دیگر واحدها جلوگیری کردند.

حق شناس عنوان کرد: در این عملیات پنج مامور آتش نشان به همراه دو دستگاه خودروی اطفای حریق و امداد و نجات شرکت داشتند.

وی در ارتباط با علت حادثه گفت:‌ علت این حادثه توسط کارشناسان سازمان اتصالی کنتور برق گزارش شده است.


حق شناس همچنین عنوان کرد: عصر روز گذشته شهروندان با تماس به سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز خبر تصادف شدید در فاصله محور سه راهی باهنر را گزارش دادند.

وی افزود: تیم آتش نشانی ظرف مدت پنج دقیقه خود را به محل حادثه رسانده و مشاهده کردند که یک دستگاه خودرو پژو پارس با خودروی پراید برخورد و باعث مجروح شدن دو سرنشین زن شده است.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تصریح کرد:‌ آتش نشانان بلادرنگ با قطع برق و ایمن سازی محل به منظور رفع خطرات احتمالی در اثر تصادف سایر خودرو های عبوری، مصدومان را از خودروی حادثه دیده خارج و به آمبولانس اورژانس ۱۱۵ منتقل کردند.

انتهای پیام/و

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.