سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار تهران:

فعالیت 5 هزار نیرو در سرشماری شهرستان تهران/ آمار‌ها ابتدا به شهرداری برای برنامه 5 ساله ارسال می‌شود

فرماندار تهران از فعالیت 5 هزار نیروی کار، انتظامی و عوامل اجرایی در سرشماری امسال شهرستان تهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، عسیی فرهادی فرماندار تهران  در جلسه ستاد سر شماری نفوس و مسکن شهرستان تهران، اظهار داشت: آمارگیری سرشماری در بخش اجرایی و پشتیبانی بر عهده شهرداری است. 
 
وی در ادامه افزود:  نخستین دستگاهی که از آمار و اطلاعات سرشماری بهره مند می‌شود، شهرداری است تا مدیران برنامه 5 ساله بعدی را با دقت انجام دهند. 
 
فرماندار تهران تصریح کرد: تهران به 5 بخش تقسیم می‌شود و هر منطقه زیر نظر یک بخش با پهنه بندی که انجام شده عملیات سرشماری را انجام می‌دهند. 
 
فرهادی گفت: 5 هزار نیرو در سر شماری سال 95 فعالیت می کنند. 

وی تأکید کرد: انتظار می‌رود مردم تهران از طریق اینترنت اطلاعات سرشماری خود را ارائه دهند تا دیگر نیازی به مأموران سر شماری نباشد و الگویی در کشور باشد. 
 
فرماندار تهران در پایان تاکید کرد: مسئولان بخش‌های مختلف باید با استفاده از امکانات موجود و بر اساس چارت سازمانی خود برنامه ریزی و عمل کنند. 
 
* فعالیت 2 هزار و 219 مأمور آمارگیری در شهرستان تهران  
 
مصطفوی نماینده شهرداری در ستاد سرشماری نفوس و مسکن شهرستان تهران در ادامه جلسه گفت: تمام بخش‌ها در شهرستان و استان تهران باید بر اساس امکانات موجود عمل کنند.

وی تاکید کرد: آموزش  برای هر کدام از عوامل فنی و اجرایی در اجرای سرشماری نفوس و مسکن شهرستان تهران ضروری است و مأموران باید به مدت 2 هفته تحت آموزش قرار گیرند.
 
نماینده شهرداری در ستاد سرشماری نفوس و مسکن  شهرستان تهران یادآور شد: 2 هزار و 219 مأمور آمارگیر و 413 کارشناس فنی برای اجرای این دوره از سرشماری فعالیت می‌کنند. 
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.