سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

علیزاده طباطبایی به باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد:

برگزاری دادگاه شکایت مهدی هاشمی از مدیر مسئول هفته‌نامه 9 دی

وکیل مدافع مهدی هاشمی گفت: امروز دادگاه شکایت مهدی هاشمی از حجت‌الاسلام و المسلمین حمید رسایی مدیرمسئول هفته‌نامه 9 دی در دادگاه ویژه روحانیت برگزار می شود.

سید محمود علیزاده طباطبایی وکیل مدافع مهدی هاشمی در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به شکایت موکلش از مدیر مسئول هفته نامه 9 دی اظهار داشت: امروز دادگاه شکایت موکلم از حجت‌الاسلام و المسلمین حمید رسایی مدیرمسئول هفته‌نامه 9 دی در دادگاه ویژه روحانیت برگزار می شود.

وی افزود: با وجود اینکه پرونده در دادگاه ویژه روحانیت برگزار می شود، بنده وکالت مهدی هاشمی را در این پرونده بر عهده دارم.

وکیل مدافع مهدی هاشمی بیان داشت: ما ابتدا شکایت خود را از مدیر مسئول هفته نامه 9 دی در دادسرای فرهنگ و رسانه مطرح کردیم که این دادسرا عدم صلاحیت رسیدگی به پرونده را صادر و آن را به دادسرای ویژه روحانیت ارسال کرد.

علیزاده طباطبایی ادامه داد: در دادسرای ویژه روحانیت برای پرونده کیفر خواست صادر شد و امروز اولین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده برگزار می شود.

گفتنی است، این دادگاه درباره مطالبی است که چهار سال پیش در شماره 71 هفته نامه 9 دی منتشر شده است. 9دی در شماره مذکور در گزارشی با عنوان «هاشمی بازگشت به کدام گذشته را وعده میدهد» بخشی از سوابق عملکرد مهدی هاشمی را به صورت مستند بیان  و نقدکرده بود. 

همچنین در همان شماره، 9دی گزارشی با عنوان «هاشمی پازل دشمن را تکمیل می کند؟» منتشر و در آن مستنداتی ارائه  داده بود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.