سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

450 بیمار نیازمند مشهدی، چشم انتظار حمایتهای نیکوکاران

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) مشهد گفت: 800 بیمار نیازمند تحت پوشش کمیته امداد مشهد شناسایی شده اند که 450 بیمار فاقد حامی هستند و چشم به دستان نیکوکاران دوخته اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد بلوچی در این خصوص افزود: در جامعه کنونی هر روز شاهد درد و رنج خانواده هایی هستیم که با بیماری سرپرست یک یا چند نفر از فرزاندان وی دسته و پنجه نرم می کنند.
وی ادامه داد: به جز سختیهای بیماری تامین هزینه های درمان به بنیان خانواده آسیب وارد می کند و لطمات روحی و روانی جبران ناپذیری را سبب می شود، سعی این نهاد بر این است تا با اجرای طرح شفاء نسبت به حامی یابی و تأمین حداقل نیازهای بیماران تحت حمایت و درصورت امکان مساعدت به مراجعین موردی دربخشهای غیربیمه ای وخدمات جانبی درمان نیازمندان،اقدام کنیم.
وی، طرح شفاء را مورد بررسی قرار داد و اظهار کرد: جذب حامي جهت تامین مالي بخشی از هزینه های معالجه و درمان بیماران خاص، صعب العلاج و پر هزينه كه نيازمندي آنها مورد تایید کمیته امداد قرار گرفته است به روش پرداخت برای مدت مشخص که با مبلغ 300 تا 500 هزار ريال را ازسوی حامی تعهد می شود.
وی افزود: در این خصوص اولویت با بیمارانی است که نیاز به دارو و درمان، تجهیزات پزشکی و توانبخشی، ویزیت در منزل، عیادت و مساعدت در امور بیمار، خدمات مشاور ه ای، تغذیه و ایاب ذهاب در آنها بیش از دیگر بیماران وجود دارد.
بلوچی حمایت از بیماران طرح شفاء را در قالب نقدی و غیرنقدی عنوان و اظهار کرد: کمک به بیماران شامل کمکهای مالی، پزشکی، مشاوره ای و عاطفی می باشد که در هریک از این بخشها سعی بر تسریع و روند بهبود سلامت بیمار می باشد تا بیمار دغدغه ای جز بیماری اش نداشته باشد.
مدیر کمیته امداد مشهد با اعلام اینکه خدمات تهیه برخی از اقلام دارویی و تجهیزات از تعهدات خدمات بیمه ای خارج بوده و هزینه زیادی را برای خانواده در بردارد، خاطرنشان کرد: از جمله بیمارانی که مشمول طرح شفاء می شوند سرطان، دیالیز، ام اس، سکته های مغزی، پیوند، خون و بیماری های خاص می باشد.
بلوچی هم چنین از حمایت حامیانی که بصورت تخصصی، نقدی و غیر نقدی کمیته امدادرا مساعدت نموده و بیماران نیازمند را حمایت کردند قدردانی نمود.
وی یادآور شد: در حال حاضر یک هزار و 200 حامی نیکوکار حمایت از 350 بیمار نیازمند را عهده دار هستند و 450 بیمار نیازمند فاقد حامی هستند که استمداد می طلبیم جهت حضور در این طرح خداپسندانه اقدام کنند.
انتهای پیام// ف.ح

برچسب ها: بیمار ، نیازمند ، حمایت ، مشهد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.