سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

تشديد طرح تابستانه پليس راه در كرمان

رئيس پليس راه شمال استان از تشديد طرح تابستانی پليس راه در محورهای مواصلاتی كرمان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سرهنگ یوسف نجفی گفت : اجرای طرح تابستانی پلیس راه استان با بكارگیری تمامی ظرفیت های موجود تا 4 مهرماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

وی افزود : هدف اصلی طرح، افزایش انضباط ترافیکی و کاهش حوادث و تلفات رانندگی در جاده های استان می باشد.

وی خاطر نشان کرد : برابر تجربه سال های قبل بیشترین آمار تلفات رانندگی در ماه های مرداد و شهریور به ثبت رسیده است.

وی تصریح کرد : برخورد با تخلفات رانندگی حادثه ساز مانند سرعت غیر مجاز ، سبقت غیر مجاز ، استفاده از تلفن همراه در حین رانندگی ، عدم استفاده از کمربند ایمنی ، و عدم استفاده از کلاه ایمنی برای موتورسواران و نیز برخورد با خودروهای دارای سرنشین اضافی از مهمترین برنامه های پلیس راه در اجرای مرحله نهایی طرح تابستانه خواهد بود.

نجفی گفت : با همکاری و هماهنگی تمامی سازمان های مرتبط نظیر راهداری ، اورژانس ، هلال احمر ، شرکت های امداد خودرو جاده ای تلاش خواهد شد علاوه بر افزایش انضباط در عبور و مرور و کاهش تصادفات، موجبات آرامش خاطر و رضایتمندی مسافران تابستانی فراهم شود.

رئیس پلیس راه شمال استان در پایان به رانندگان توصیه کرد : بازدید فنی وسیله نقلیه از لحاظ سالم بودن لاستیک ها،چراغ ها،سیستم ترمز و ... قبل از شروع سفر. برنامه ریزی مناسب برای سفربه منظور پیشگیری از عجله وشتاب بی مورد، همراه داشتن اصل گواهینامه رانندگی،کارت خودرو و بیمه نامه شخص ثالث، توجه به علائم و تابلوهای جاده ای در طول سفر و خودداری از ارتکاب هر گونه تخلف رانندگی بویژه تخلفات حادثه ساز،استفاده تمامی سرنشینان از کمربند ایمنی و خودداری جدی از ادامه رانندگی در صورت احساس خستگی و خواب آلودگی از نکات بسیار مهم در طول سفرهای تابستانی است.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.