سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری

تسهیلات ویژه برای طوفان زدگان مازندران

طوفان زدگان مازندران تسهیلات ارزان قیمت دریافت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، عزیزالله مهدیان، معاون بهسازی مسکن روستایی سازمان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در مراسم اجرای طرح هادی روستای سلیمک نکا گفت: به هریک از طوفان زدگان تا سقف 100 صد میلیون ریال تسهیلات با سود 5 درصد برای تعمیرات پرداخت می شود.

مهدیان افزود: طوفان اخیر به سربام های واحدهای مسکونی در مناطق روستایی شهرستان های قائمشهر ، بابل و آمل خسارت وارد کرد و این روستاییان می توانند از تسهیلات تعمیرات استفاده کنند.

وی گفت: متقاضیان برای مراجعه دریافت تسهیلات به بنیاد مسکن مراجعه کنند.

معاون بهسازی مسکن روستایی سازمان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بیان اینکه پرونده واحدهای مسکونی با برآورد خسارت تکمیل و به زودی برای طرح در هیات دولت ارائه می شود، افزود: پیش بینی می شود هیات دولت در نشست چهارشنبه همین هفته مصوبات جدیدی برای طوفان زدگان مازندران داشته باشد.

مهدیان گفت: براساس مصوبات هیات دولت برای ساخت واحدهای مسکونی در روستایی تا سقف 200 میلیون ریال با نرخ سود 5 درصد امسال پرداخت می شود.

وی افزود: از سال 84 تاکنون با اجرای طرح بهسازی و نوسازی مسکن روستایی یک میلیون و 450 هزار مسکن روستایی ساخته شد و اکنون یک میلیون و 680 هزار واحد در دست اجرا است.

انتهای پیام/ف


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.