سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سمنان;

کردستان بر بام رقابت های والیبال دختران دانشگاه آزاد ایستاد

تیم دانشگاه کردستان قهرمان مسابقات دسته سه والیبال دانشجویان دختر دانشگاه آزاد اسلامی کشور در سمنان شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، رئیس شورای ورزش دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان با بیان اینکه، تیم دانشگاه کردستان توانست تیم دانشگاه علوم تحقیقات تهران را با نتیجه 2 بر صفر شکست دهد و به مقام اول دست یابد، افزود: به این ترتیب 2 تیم کردستان و علوم تحقیقات تهران به عنوان 2 تیم برتر دسته سه، به مسابقات لیگ دسته 2 در سال آینده راه یافتند.
علی دوستی تصریح کرد: تیم نجف آباد نیز 2 بر صفر زنجان را شکست داد و این 2 تیم نیز در جایگاه سوم تا چهارم مسابقات دسته سه والیبال دانشجویان دختر دانشگاه آزاد اسلامی کشور قرار گرفتند.
وی افزود: تیم دانشگاه کردستان 2 بر صفر بر تیم زنجان غلبه کرد و تیم دانشگاه علوم و تحقیقات 2 بر یک بر تیم نجف آباد پیروز شد و در نتیجه تیم های کردستان و علوم و تحقیقات به بازی نهایی راه یافته بودند.
دوستی یادآور شد: روز شنبه سیزدهم شهریور ماه تیم های کردستان، زنجان، علوم و تحقیقات تهران و نجف آباد به ترتیب تیم های خراسان جنوبی، مرکزی، قم و سمنان را با نتیجه 2 بر صفر شکست دادند و به مرحله نیمه نهایی راه یافته بودند.
گفتنی است ؛ این دوره از مسابقات با حضور 11 تیم از زنجان، سمنان، همدان، خراسان جنوبی، کردستان، قزوین، قم، کهگیلویه و بویراحمد، مرکزی و تیم های دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم وتحقیقات تهران و واحد نجف آباد به عنوان واحد های مستقل برگزار شد.
مسابقات دسته سوم والیبال دانشجویان دختر دانشگاه آزاد اسلامی از یازدهم شهریور 95 آغاز شد و امروز با اعلام نتایج به کار خود پایان داد.
انتهای پیام / ه
 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.