سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز؛

کشف 339 هزار نخ سیگار قاچاق در شهرستان عجب‌شیر

فرمانده انتظامی شهرستان عجب‌شیر از کشف بیش از 339 هزار نخ سیگار خارجی قاچاق به ارزش تقریبی 500 میلیون ریال خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ عبدی گفت: به منظور اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه با قاچاق کالا، ماموران یگان امداد شهرستان عجب‌شیر حین گشت‌زنی به یک دستگاه خودروی پژو پرشیا مشکوک و آن را توقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو تعداد 339 هزار و 600 نخ سیگار خارجی قاچاق به ارزش تقریبی 500 میلیون ریال کشف و راننده را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان عجب‌شیر همچنین از کشف 25 تن برنج قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال از یک دستگاه تریلی خبر داد.

عبدی گفت: برای مبارزه جدی با معضل قاچاق کالا و حمایت از تولیدات داخلی، ماموران پلیس آگاهی پس از کسب خبری مبنی بر اینکه یک دستگاه کامیون تریلر در حال تخلیه محموله برنج در یک انبار است بلافاصله جهت بررسی به محل مورد نظر مراجعه کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو 25 تن برنج قاچاق فاقد مجوز قانونی و گمرکی به ارزش یک میلیارد ریال کشف و راننده آن را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان عجب‌شیر از شهروندان خواست هر گونه اخبار و اطلاعات خود را با شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع و نیز تقدیر، پیشنهاد و انتقاد از عملکرد کارکنان نیروی انتظامی را با سامانه تلفنی (197) دفتر نظارت همگانی که به صورت شبانه‌روزی پاسخگوی آنها است در میان بگذارند.

انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.