سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیرجند؛

عملکرد مطلوب منطقه ویژه اقتصادی بیرجند

نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی در دیدار با مدیرعامل و کارکنان منطقه ویژه اقتصادی بیرجند،عملکرد این منطقه را مطلوب دانست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ آیت‌الله سید علیرضا عبادی گفت: عملکرد منطقه ویژه اقتصادی بیرجند،عملکرد مطلوبی است زیرا در راستای کار اقتصادی و خیرخواهی عمل می‌کند که فرهنگ قابل قبولی است.

وی گفت: دخیل کردن مردم به ویژه روستاییان در تولیدات تبدیلی منطقه ویژه اقتصادی، باعث می شود تولیدات کشاورزان و روستائیان نیز خریداری و صادر شود تا محولاتشان روی دستشان نماند و متحمل ضرر نشوند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی افزود: منطقه ویژه اقتصادی با توجه به گستردگی فعالیت در بخشهای مختلف معدنی، تجاری، کشاورزی و صنایع دستی سبب توسعه استان خراسان جنوبی است که توصیه می‌شود این تشکیلات با توجه به خشکسالیهای چندین ساله استان و محرومیتهای مردم منطقه گسترش یابد تا مردم از خدمات آن بیشتر بهره‌مند شوند.

آیت‌الله سید علیرضا عبادی گفت: حق است که اقتصاد دست مردم باشد و و دولت تنها ناظر باشد و قوانین رعایت شود زیرا کارها و فعالیت‌هایی که در دست مردم است درست انجام می‌شود.

انتهای پیام/غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.