سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زاهدان؛

برگزاری همایش شوراهای ملی دانش آموزان در زاهدان

معاون فرماندار زاهدان گفت: برای نخستین‌بار همایش شوراهای ملی دانش آموزان در زاهدان برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگار جوان از زاهدان ؛رضا محمدی گفت: برای نخستین‌بار در کشور جلسه شوراهای دانش‌آموزی با شرکت 210 دانش‌آموز، 50 پرسنل و 20 نیروی وزارت کشور در زاهدان برگزار می‌شود.

این مسؤول ادامه داد: این همایش از 17 لغایت 21 شهریورماه سال جاری با هدف جذب گردشگر، برطرف شدن ذهنیات و تصورات اشتباه از استان و در راستای نامگذاری سیستان و بلوچستان به عنوان مقصد گردشگری کشور در سال 96 در این استان برگزار می‌شود.

معاون فرماندار زاهدان از همه ارگان‌ها خواست تا برای برگزاری این مراسم هماهنگی‌های لازم را داشته باشند تا مراسم به صورت شایسته برگزار شود.

محمدی بیان کرد: این همایش ملی با همکاری ارگان‌های دولتی و سران طوایف برگزار می‌شود و مهمان‌های این همایش در اردوگاه فاطمه الزهرا(س) زاهدان اسکان داده می‌شوند.

وی با اشاره به برنامه‌های پیش‌بینی شده در این همایش افزود: استان‌ها در قالب دسته‌های همدلی– همزبانی و همفکری گروه‌بندی شده‌اند و برنامه‌های متنوع از قبیل کارگاه‌های امداد و نجات، کرسی آزاداندیشی، بازدید از موزه و کارگاه‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی برای آنها تدارک دیده شده است.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.