سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل؛

سرمایه گذاری یک میلیارد دلاری در مغان

استاندار اردبیل گفت: سرمایه‌گذاری یک میلیارد دلاری دولت در بخش شمالی استان اردبیل برای تبدیل اراضی دیم به کشت آبی فرصت بسیار خوبی برای سرمایه‌گذاران بخش خصوصی به وجود آمده است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ مجید خدابخش در جلسه کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی استان اردبیل اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در زمینه‌های صنایع تبدیلی و تکمیلی خواستار استفاده از ظرفیت سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و نیز سرمایه‌گذاران خارجی هستیم.

وی افزود: با تخصیص اعتبار یک میلیارد دلاری دولت یازدهم در بخش شمالی استان اردبیل برای تبدیل اراضی دیم به کشت آبی فرصت بسیار خوبی برای سرمایه‌گذاران به وجود آمده است که می‌توانند در زمینه‌های تبدیلی کشاورزی سرمایه‌گذاری کنند و بهتر است ما نیز از قابلیت‌های سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در این زمینه استفاده مناسبی انجام دهیم.

استاندار اردبیل گفت: بایستی در فناوری‌های جذب سرمایه‌گذاری در استان اردبیل تجدید نظر کنیم و با به وجود آوردن راهکارهای مناسب بتوانیم بازده و بهره‌وری بیش‌تری در امر سرمایه‌گذاری به وجود آوریم که از جمله می‌توانیم به شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان اشاره کنیم که تاکنون بهره‌وری مناسبی در این شرکت به وجود نیامده است.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.