سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان؛

اسکان 100 هزار زائر در ایستگاه‌های صلواتی اربعین در همدان

دبیر ستاد مردمی خدمتگزاران اربعین استان از اسکان 100 هزار زائر در ایستگاه‌های صلواتی اربعین در همدان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ علی حاجی زاده با بیان اینکه پیش‌بینی شده امسال 100 هزار زائر در ایستگاه‌های صلواتی اسکان داده شوند، اظهار داشت: این آمار بر اساس آمار‌های سال‌های گذشته پیش‌بینی شده است و هیأت‌ها فراخور ظرفیت‌های موجود از زائران پذیرایی می‌کنند.

وی با بیان اینکه اگر ادارات،‌ هیأت‌ها و یا مردم بخواهند ایستگاهی دایر کنند ظرفیت را افزایش می‌دهیم، گفت: ادارات می‌توانند به اسم پرسنل و با مشارکت خانواده پرسنل ایستگاه صلواتی دایر کنند و می‌توانند تبلیغات با لوگوی مشترک داشته باشند.

حاجی زاده واحد کردن ساز و کار ستاد در اولین سال فعالیت را مهم دانست و خاطرنشان کرد: این خلاء در سال‌های گذشته محسوس بود و امسال درصدد هستیم این خلأ را جبران کنیم و گروه‌های مردمی با سرتیم فعالیت می‌کنند.

دبیر ستاد مردمی خدمتگزاران اربعین استان همدان یادآور شد: سایت این ستاد به آدرس www.hamedanarbaein.ir امکان جذب مخاطبان و علاقمندان را دارد و علاقمندان می‌توانند در سایت تلگرامی این ستاد به آدرس @hamedanarbaein نیز عضو شوند.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های صورت گرفته از طراحی سایت تا ساخت فیلم و تیزر همگی مردمی بوده است، اظهار کرد: دفتر کنونی این ستاد مستقر در خیابان مهدیه، خیابان شهید بهنام‌جو روبروی استخر شهدای شهرداری جنب سازمان بسیج ادارات نیز به صورت مردمی در اختیار این ستاد قرار گرفته است.

حاجی‌زاده به تشکیل 9 کمیته در این ستاد اشاره کرد و گفت: رئیس هیأت امنا، مدیر امور شهرستان‌ها، کمیته فرهنگی، کمیته منابع انسانی، کمیته مالی و جلب مشارکت‌های مردمی، کمیته طرح و برنامه، کمیته امور روحانیون، کمیته پشتیبانی و روابط عمومی در این ستاد فعال هستند.

انتهای پیام/ د


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.