سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده حشدالشعبی: در 10 روز می‌توان مواضع داعش را در نوار مرزی عراق و سوریه نابود کرد

یکی از فرماندهان نیروهای مردمی عراق با انتقاد از کارشکنی‌های ائتلاف بین‌المللی، از قدرت عراقی‌ها برای نابودی مواضع داعش در مرز با سوریه خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از الفرات، ناظم جغیفی، از فرماندهان حشدالشعبی عراق، درباره جدیت ائتلاف بین‌المللی در مناطق غربی این استان ابراز تردید کرد.

وی افزود: نیروهای ائتلاف بین‌المللی در انبار در پاکسازی مناطق غربی از داعش با وجود مشخص بودن مواضع و مراکز استقرار داعش در مناطق صحرایی در قائم، عنه، رواه، العبیدی الصکره، ریحانه و رمانه، جدی نیستند.

این فرمانده عراقی بیان کرد: نیروهای ارتش، پلیس و عشایر آماده رزم با داعش هستند؛ اما این نیروها بدون هماهنگی نیروهای ائتلاف قادر به انجام ماموریت به تنهایی نیستند. ائتلاف بین‌المللی مانع از تحرکات ضد تروریسم در مناطق غربی عراق می شود.

وی افزود: تنها در 10 روز امکان نابودی مواضع داعش و امن کردن نوار مرزی میان عراق و سوریه وجود دارد.

نیروهای عراقی تاکنون مناطق زیادی از انبار را آزاد کرده‌اند که مهمترین آن رمادی مرکز این استان و فلوجه بزرگترین شهر  و رطبه و هیت از دیگر شهرهای آن هستند.



انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۶:۳۷ ۱۵ شهريور ۱۳۹۵
غلط کردن - اگه چهارتا پیشروی داشتن به کمک نیروهای اتلاف یا کوردهای غیور بوده و یا نیروهای ایرانی - وگرنه خود عراقی ها عرضه دفاع ندارن و فقط حرف مفت میزنن
ناشناس
۱۳:۵۴ ۱۵ شهريور ۱۳۹۵
اگردقلکاری غربیهاوسعودیهاوعوامل نفوذی آنهادرعراق هربارکه عملیاتی طرح میشودتفرقه ایجادنکنندوحشدشعبی رابه بهانه های امکان بروز عکس العمل مذهبی،عدم پشتیبانی غربیهادرصورت حضورحشدشعبی،وبهانه بروزفاجعه انسانی درمناطق واهداف عملیاتی،به حاشیه نبرند،نسل تکفیریهای وهابی متحجرمزدورتااالان منغرض میشدحالاشمانگران نباش بیاری خداوندعراق وسوریه ازوجودمتعفن مزدوران پاکسازی میشه مطمین باش بعدش نوبت شیرپورچی وطبالانشون توکشورهای دیگرمیزسه
ناشناس
۱۱:۳۶ ۱۵ شهريور ۱۳۹۵
حرف نزن عمل کن