سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

یکی از نیازهای اساسی تبلیغ دین ورود به عرصه های نوین تبلیغ

ورود به عرصه های نوین تبلیغ یکی از نیازهای اساسی در راستای توسعه و تبلیغ دین است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مجید شجاعی رییس اداره فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با اعلام این خبرگفت: در راستای توسعه روش های تبلیغی و ورود به عرصه های نوین تبلیغ، دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان اقدام به جذب و گزینش مبلغان هنرمند و فعالان عرصه رسانه و فضای مجازی نموده است.

وی ادامه داد: اتمام پایه شش حوزه یکی از شرایط ثبت نام است و کسانی که موفق به اتمام پایه چهار حوزه شده اند نیز به عنوان «بشیران نوین» جذب و ساماندهی می شوند.

شجاعی با بیان این که مبلغان هنگام ثبت نام باید گرایش خود را در سه موضوع هنر مکتوب، رسانه و فضای مجازی مشخص نمایند، افزود: آزمون شفاهی و عملی به صورت تخصصی و بر اساس عرصه های نوین تبلیغی، که توسط داوطلب انتخاب شده است، انجام و پس از قبولی در آزمون‌، شماره پرونده تبلیغی اختصاص می‌یابد.

رییس اداره فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان خاطر نشان کرد: امکانی فراهم شده است تا طلابی که توانایی تبلیغ در این عرصه را ندارند و علاقه مند به یادگیری آن می باشند، در دوره های آموزشی کوتاه مدت و بلند مدت توانمند گردند.

وی افزود: دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با درک ضرورت و حساسیت موضوع تبلیغ نوین گروهی و نهادینه کردن گروه های تبلیغی اقدام به تدوین اصول و معیارهای تبلیغ گروهی نموده است.

شجاعی گفت: یکی از سیاست های حاکم بر تبلیغ گروهی افزایش نقش و مشارکت سایر نهادها در فعالیت های فرهنگی و تبلیغی است و جریان سازی در راستای ترویج و توسعه باورها و آداب و سنن اسلامی با تبلیغ گروهی محقق خواهد شد.

وی تصریح کرد: هر مبلغ نوین می تواند در دو گروه تبلیغ نوین عضو و فقط در یک گروه تبلیغ نوین به عنوان مدیر گروه پذیرفته شود و افراد غیر طلبه نیز می توانند به عنوان اعضای همکار با گروه های تبلیغی همکاری داشته باشند.

گفتنی است ثبت نام برای طلاب خواهر و برادر آزاد بودن است و کلیه علاقه مندان می توانند تا پایان روز 20 مهر ماه سال جاری جهت ثبت نام به پایگاه اینترنتی مرسلات به نشانی www.Morsalat.ir مراجعه نمایند .



انتهای پیام/م 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.